ایمن سازی 9 میدان میوه و تره‌بار شهرداری تهران

    کد خبر :610435

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از ایمن سازی 9 میدان میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: 6 مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی در پاییز امسال احداث می‌شود.

سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر گسترش کمّی میادین و بازارهای میوه و تره بار و لزوم توجه همزمان نسبت به کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود، افزود: احداث 6 مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی در پاییز را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به لزوم رعایت استانداردهای تعریف شده در ساخت میادین و بازارهای میوه و تره بار در جهت تامین آرامش و امنیت مراجعه کنندگان، اظهار کرد: با توجه به قدمت برخی از میادین و بازارها، نوسازی، بهسازی و ایمن سازی تعدادی از آنها ضرورت پیدا کرده که در پاییز، 6 مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی نوسازی و 9 مرکز دیگر بهسازی و ایمن سازی خواهد شد.

به گزارش فارس،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر تکریم و تجلیل جانبازان و معلولان، تاکید و تصریح کرد: در این راستا، 7 مرکز مناسب سازی می‌شود و طبق برنامه زمان‌بندی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایجاد شرایط استاندارد در 246 میدان و بازار میوه و تره بار برای حضور این عزیزان ‌را در دستور کار قرار داده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید