تدوین سند آسیب های اجتماعی در کلانشهرها

    کد خبر :610374

دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران پیشنهاد داد تا سند آسیب شناسی مشترک در حوزه اجتماعی کلانشهرها تهیه و برای تصویب در کمیسیون کلانشهرهای دولت ارائه شود.

کمال مرادی دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در نشست کمیته تخصصی آسیب های اجتماعی کمیسیون اجتماعی و فرهنگی این مجمع با بیان پیشنهادی گفت: سند آسیب شناسی مشترک در حوزه اجتماعی کلانشهرها می‌تواند در برگیرنده تمامی مسائل و نیازهای مشترک کلانشهرها در حوزه های مختلف اجتماعی باشد ضمن اینکه در دیدار شهرداران کلانشهرها با معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور از پیشنهاد این طرحها استقبال صورت گرفت.

محمد ابراهیم عمویی دبیر کمیسیون اجتماعی و فرهنگی کلانشهرها نیز تهیه پیش نویس سند جامع کاهش آسیب های اجتماعی را از مهمترین اهداف برپایی این نشست عنوان کرد.

وی افزود: در این جلسه مدیران حوزه معاونت و سازمان های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها به بحث وتبادل نظر در خصوص تهیه ی این سند پرداختند و مقرر شد در جلسات بعدی علاوه بر نهایی کردن آن ، همچنین دستور العمل ها و طرحهایی که امکان انتقال تجارب به سایر کلانشهرها دارد ارائه شود.

به گزارش فارس، گفتنی است در این نشست که در محل ساختمان مجمع شهرداران کلانشهرها برگزار شد مدیران و نمایندگان حوزه ی اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای تهران ، تبریز، شیراز، یزد، ارومیه و همچنین صادقی، لطفی و نوری معاونین سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید