فرونشست زمین در فرودگاه‌های تهران مبنای علمی و کارشناسی ندارد

    کد خبر :608552

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: فرونشست زمین در فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی(ره) مبنای علمی و کارشناسی ندارد و موضوع فرونشست‌های اخیر در کارگروه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص فرونشست‌های زمین در تهران اظهار داشت: موضوع فرونشست‌های زمین در تهران باید مورد بررسی کارشناسی و تخصصی قرار بگیرد که تاکنون نیز جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

وی افزود: بعضی از اخباری که اخیرا در رسانه‌ها در خصوص فرونشست زمین مطرح شده است، مستند علمی و کارشناسی دقیقی ندارد و گمانه‌زنی‌هایی است که از سوی بعضی از مسئولان مطرح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: نمی‌شود شرایطی که در یک نقطه خاص تهران اتفاق افتاده و فرونشستی را داشته‌ایم به پهنه گسترده‌تری از استان تعمیم بدهیم.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه بعضی از اظهارات مبنای فنی، علمی و کارشناسی ندارد، گفت: در شورای مدیریت بحران این موضوع به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر دستگاه‌های مختلف مستند علمی دارند آن را به استانداری تهران ارائه بدهند تا تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شود.

وی بیان داشت: دستگاه‌های مختلف تا از قطعیت موضوعی اطمینان حاصل نکردند و بررسی‌های لازم صورت نگرفته است از مطرح کردن آن در فضای عمومی باید اجتناب کنند؛ چراکه موجب نگرانی مردم و شهروندان می‌شود و دل‌نگرانی‌هایی ایجاد می‌شود.

به گزارش فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا فرونشست‌های زمین در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) خواهیم داشت، گفت: خیر، این مباحث مبنای علمی و کارشناسی ندارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید