پتروشیمی تمام ملی پوشان تنیس روی میز را به خدمت گرفت!

  • ورزشی
  • جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶
    کد خبر :607728

تیم تنیس روی میز پتروشیمی برای حضور در لیگ برتر تمام ملی پوشان را به خدمت گرفت.

 فدراسیون تنیس روی میز، فصل جدید لیگ برتر بانوان و آقایان کشور قرار است اواخر مهرماه آغاز شود و تیم ها در حال یارگیری برای حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ برتر هستند . تاکنون تیم های پتروشیمی بندرامام و رعد پدافند هوایی در لیگ برتر آقایان و شهرداری شهربابک در لیگ برتر بانوان لیست خود را به فدراسیون اعلام کرده اند.

لیگ برتر آقایان
در فصل بیست و هشتم لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور تیم پتروشیمی بندرامام قهرمان فصل گذشته و مدعی سال 98 با به خدمت گرفتن برترین بازیکنان کشور قصد دارد در این دوره نیز به عنوان قهرمانی دست یابد . نوشاد و نیما عالمیان ، امین احمدیان و امیرحسین هدایی بازیکنان تیم ملی کشور که در رقابت های قهرمانی آسیا که شهریورماه در اندونزی برگزار می شود با این تیم به توافق رسیدند ضمن اینکه افشین نوروزی ، میعاد لطفی ، محمدعلی روئین تن ، حامد باشت باوی ، احسان افضلی و مهدی پورزمان دیگر بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر خواهند بود . در این فصل هدایت این تیم برعهده وحید و امین کاظمی نژاد است .
دیگر تیمی که تا کنون نفرات خود را برای حضور در فصل بیست و هشتم لیگ برتر آقایان کشور معرفی کرده تیم رعد پدافند هوایی است . در این تیم حمیدرضا طاهرخانی ، احمدرضا عبادی پور ، محمدجواد سهرابی ، علیرضا بیگدلی ، احسان شفره ، حسین زندش ، میلاد بنده ای و محمدرضا رحیم زاده بعنوان بازیکنان این تیم در فصل جدید به میدان می روند ضمن اینکه حسن رحیمی ، داوود رضایی ، حمید فتحی ، مهرداد صالحیان و محمدرضا حسینی اعضا کادر فنی و سرپرستی تیم رعد پدافند هوایی را تشکیل می دهند .
در لیگ برتر آقایان قرار است تیم های دانشگاه آزاد اسلامی ، پالایش نفت آبادان ، شهرداری کرج ، هیئت گیلان ، ارتعاشات صنعتی و هیئت کردستان نیز حضور داشته باشند.

لیگ برتر بانوان:
در لیگ جدید بانوان باشگاههای کشور شهرداری شهربابک اولین تیمی است که مدارک خود را به فدراسیون ارائه داد . این تیم که سال گذشته در اولین حضور خود در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافته بود امسال نیز بعنوان یکی از مدعیان قهرمانی پای به عرصه مسابقات گذاشت . در این تیم چهره هایی همچون مهشید اشتری، مریم صامت ، پریناز حاجیلو ، شیما صفایی و مینا پورموسوی حضور داشتند که حمیده ایرانمنش نیز همچون سال پیش هدایت این تیم را برعهده دارد.اما در لیگ بانوان مدعیان دیگری نیز در حال یارگیری هستند و پیش بینی می شود مثل فصل پیش رقابت سختی برای قهرمانی وجود داشته باشد . دانشگاه آزاد اسلامی ، رشد ایرانیان البرز ، مناطق نفتخیز جنوب ، شرکت درین کاشت مانا و هیئت اصفهان تیم های دیگری هستند که قرار است در لیگ برتر بانوان حاضر شوند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده فدراسیون تنیس روی میز قرار است لیگ برتر آقایان روز 22 مهر و بانوان روز 26 مهرماه کلید بخورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید