اراده دولت سنگاپور برای گسترش و تعمیق روابط با ایران در همه زمینه‌ها

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۱۸

فرستاده ویژه دولت سنگاپور در دیدار معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر خارجه کشورمان از عزم کشورش برای گسترش و تعمیق روابط با ایران در همه زمینه‌ها خبر داد.

«زین‌العابدین رشید» فرستاده ویژه دولت سنگاپور با حضور در محل وزارت امور خارجه کشورمان با ابراهیم رحیم‌پور معاون آسیا و اقیانوسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وى که در رأس هیأتى متشکل از ٢٧ تن از نمایندگان رسانه‌هاى معتبر سنگاپور در ایران به سر مى‌برد، در این دیدار با اشاره به تلاش برخى دولت‌ها و رسانه‌هاى بیگانه در ناامن جلوه دادن ایران برداشت خود و همراهان از حضور سه روزه در تهران را کاملا برخلاف القائات رسانه‌ها دانست و از امنیت حاکم بر جامعه ایران و روحیه شاداب، مهمان نوازى مردم قدردانی کرده و از تاریخ فرهنگى و تمدنى کشورمان تمجید کرد.

نماینده ویژه دولت سنگاپور با اشاره به سفرهاى پرشمار هیأت‌هاى اقتصادى و سیاسى کشورش در دو سال گذشته، بر اراده دولت متبوعش برای گسترش و تعمیق روابط در همه زمینه‌ها تأکید کرد.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌هاى موجود در دو کشور خواستار اهتمام دولت سنگاپور در رفع موانع بانکى و تشویق و حمایت تجار و بازرگانان سنگاپورى براى مشارکت و سرمایه‌گذارى در‌ طرح‌هاى بزرگ کشورمان شد.

رحیم‌پور با اشاره به دستاوردهاى عظیم برجام در گشایش دروازه‌هاى ایران به روى سایر کشورهاى جهان، بازار 80 میلیونى ایران و نیز ارتباط مستقیم با سایر همسایگان را از جمله مزیت‌هاى تجارت با کشورمان خواند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید