مسابقات پاراشنا قهرمانی جهان| ایزدیار و ضیغمی در رده دوازدهم و سیزدهم ایستادند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲
    کد خبر :607487

ملی‌پوشان پارا شنا کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان با حریفان خود به رقابت پرداختند و در رده‌های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.

روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ رقابت‌های قهرمانی جهان پاراشنا از روز دوشنبه با حضور ۶۰۰ ورزشکار در لندن آغاز شده است.

در ادامه این مسابقات، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S10 با حریفان خود به رقابت پرداختند. ایزدیار با ثبت رکورد ۵۷ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه در رده های دوازدهم ایستاد و ضیغمی نژاد نیز با زمان ۵۹ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه سیزدهم شد. بر همین اساس ملی پوشان کشورمان از راهیابی به فینال این مسابقات باز ماندند.

در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان پاراشنا و در روز شنبه، سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر قورباغه با حریفان خود به رقابت می پردازند.

تیم ملی پارا شنا جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد و هدایت مهدی ضیایی به‌عنوان مربی، در این رقابت‌ها حضور دارد.

گفتنی است این مسابقات برای دومین بار است که در لندن برگزار می‌شود و تا ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد. در این رویداد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید