سایت ثبت نام طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها نیامده بسته شد

    کد خبر :60742

سایت ثبت نام طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها نیامده بسته شد.

به گزارش تسنیم، روز گذشته انتشار خبر آغاز ثبت نام طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها، به همان سرعتی که در فضای مجازی پخش شد، دهان به دهان هم چرخید و تن و بدن بسیاری از موتورسیکلت‌ سواران پایتخت را لرزاند؛ خبری که سایت شهرنوشت متعلق به شهرداری تهران به نقل از مصطفی قنبرنژاد، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک منتشر کرد که در آن آمده بود: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، تمام راکبان و مالکان موتورسیکلت های شهر تهران که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک دارند،باید به منظور دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک در سامانه www.motorcycle1396.tehran.ir ثبت نام کنند.

علاوه بر این، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با تاکید بر اینکه مالکان موتورسیکلت، از تاریخ یک مرداد ماه به مدت 15 روز مهلت دارند در سامانه فوق ثبت نام کنند، گفته بود: پس از مهلت مقرر چنانچه موتورسیکلتی در این سامانه ثبت نشده باشد، از طریق سیستم های هوشمند مکانیزه توسط نیروهای راهنمایی و رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

همچنین ساماندهی موتورسیکلت‌ها در محدوده طرح ترافیک و جلوگیری از آلایندگی هوا در هسته مرکزی شهر جزو اهداف این طرح عنوان شده بود.

اما امروز و همزمان با آغاز ثبت نام طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها، سایتی که شهرنوشت به نقل از قنبرنژاد برای ثبت نام صاحبان موتورسیکلت در این طرح معرفی کرده بود، با نمایش پیغامی، خبر از مسدود بودن آن می‌دهد.

از سوی دیگر مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران مدعی برخورد پلیس با موتورسیکلت‌هایی که تا 15 مرداد ماه در این سایت ثبت نام نکرده باشند داد که 2 ماه پیش سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا با رد هرگونه برنامه ریزی برای اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محدوده طرح ترافیک در شهر تهران گفته بود: موضوع اعمال محدودیت تردد در مناطقی همچون محدوده طرح ترافیک اصلاً مورد بحث نبوده و چنین مسئله‌ای اصلاً مطرح نیست.

به هر حال باید دید سرانجام این طرح که گویا بدون هماهنگی‌های قبلی بین نیروی انتظامی و شهرداری و با مشکلات زیرساختی در حال اجرا است موفق خواهد بود یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید