سیدحسن نصرالله خطاب به رهبر معظم انقلاب: مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده و شما را تنها نمی گذاریم

    کد خبر :606101

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به امام خامنه ای می گوئیم که ای فرزند حسین (ع) در مقابل امریکا و اسرائیل شما را تنها نمی گذاریم.

سید حسن نصرالله دوشنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت تاسوعای حسینی در میدان عاشورا در منطقه الجاموس واقع در ضاحیه جنوبی بیروت، افزود: به دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو می گوئیم نه تحریم ، نه فقر و گرسنگی در عزم و اراده ما خللی وارد نمی کند.

وی افزود: امروز امام خامنه ای رهبر اردوگاه ما و جمهوری اسلامی ایران مرکز این اردوگاه است که آمریکا می کوشد آن را تحت تحریم و محاصره قرار دهد؛ ما وارد نبرد بزرگی شده ایم که آمریکا و اسرائیل در تلاش برای به محاصره درآوردن اردوگاه ما هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان امشب خود با اشاره به واقعه کربلا و رشادت و تدبیر و شکیبایی حضرت زینب و وفاداری یاران امام حسین (ع) گفت: نبرد کربلا تکرار می شود، یا باید با حسین (ع) بود یا با یزید.

وی تصریح کرد: من و شما با وجود تمام تهدیدها و خطرها از جمله تهدید به گرسنه نگاه داشتن و تشدید تحریم ها، عزم خود را برای گام نهادن در مسیر امام حسین (ع) جزم کرده ایم و امشب و فردا به ترامپ و آمریکایی ها و نتانیاهو و صهیونیست ها و نیز همه توطئه گران خواهیم گفت، امکان ندارد در عقیده و اراده ما خللی وارد شود و خواهیم گفت ای فرزند حسین (ع) اگر هزار بار کشته شده و دوباره زنده شویم تو را تنها نخواهیم گذاشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید