هزینه‌های انتخاباتی میرسلیم از کجا تامین می شود؟

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۰۴

با توجه به اینکه هزینه های حزب موتلفه را اعضا و طرفدارانش در سراسر کشور پرداخت می کنند، لذا خود اعضا برای کار تبلیغاتی حضور مستقیم دارند .

محمد علی امانی  رئیس ستاد انتخابات «سید مصطفی میرسلیم» در پاسخ به این سوال که “تاکنون چه مقدار پول صرف تبلیغات انتخاباتی آقای میرسلیم شده است؟”، اظهار کرد: اعضای حزب موتلفه با بررسی های صورت گرفته آقای میرسلیم را به عنوان نامزد حزب خود معرفی کردند و با توجه به اینکه هزینه های حزب موتلفه را اعضا و طرفدارانش در سراسر کشور پرداخت می کنند، لذا خود اعضا برای کار تبلیغاتی حضور مستقیم دارند و نیازی به اینکه بخواهیم ستاد جدید بزنیم و هزینه مشخصی را داشته باشیم، نبوده است.
رییس ستاد و دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: همه اعضا هزینه تبلیغات آقای میرسلیم را متقبل شدند و هم اکنون هم در ستادها کار می کنند و با توجه به اوضاع اقتصادی که در کشور حاکم است و فشارهای معیشتی ای که جامعه مان دارد بنا را براین گذاشته ایم که کارهای تشکیلاتی مان به صورت چهره به چهره از آقای میرسلیم  و در اعماق جامعه به صورت خوشه ای از ایشان تبلیغ انجام دهند.
وی به برنامه های تبلیغاتی میرسلیم در صداو سیما اشاره کرد و گفت: بالغ بر 25 ساعت وقت تبلیغاتی برای وی در رسانه ملی در نظرگرفته شده است و سعی داریم از این فرصت استفاده بهینه ببریم . در برنامه های صداوسیما فیلم تبلیغاتی، دیدگاهها، برنامه ها و نقطه نظرات مان را برای اطلاع عموم بیان خواهیم کرد.
امانی به شرایط تبلیغاتی متفاوت میرسلیم با سایر نامزدها اشاره کرد و افزود: نامزدهای دیگر تشکیلات حزبی ندارند و لازمه کارشان این است که ستاد تشکیل دهند و مکان هایی را اجاره کنند و هزینه هایی را پرداخت کنند اما شرایط برای کاندید حزب موتلفه اینگونه نیست و ما با حمایت از اعضا و کادرهای مان در سراسر کشور این کار را دنبال می کنیم.
رییس ستاد و دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: هزینه خاص و جدایی را برای تبلیغات میرسلیم در نظر نگرفته ایم و هزینه های ما به صورت جاری و  به روالی که در سال های گذشته انجام می شد هم اکنون نیز به همان شکل انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: به کار ما در حزب ماموریت جدید افزوده شده و آن هم تبیین دیدگاه های نامزد حزب موتلفه است که در حال حاضر در کل کشور  از سوی حامیان و اعضا انجام می شود البته تعدادی نیروهای دانشگاهی از همکاران و دانشجویان مهندس میرسلیم هم هستند و نیروهایی که ایشان در مسیر حرکتی شان در آنجاها نقش داشتند به مجموعه اضافه شده اند که در کل کشور به همراه هم کار تبلیغاتی را انجام می دهیم.
امانی درخصوص اینکه “آیا اسپانسر مالی خاصی دارید؟”، عنوان کرد: اعضا و طرفداران و دوستدارن حزب در سراسر کشور حامی هستند و ما از طریق آنها کار را دنبال می کنیم.
رییس ستاد و دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی  در پاسخ به این سوال که “آیا برای انجام تبلیغات وامی از جایی گرفته اید؟”، گفت: نه نیازی برای وام گرفتن نداشتیم.
امانی درخصوص اینکه “آیا برآوردی دارید که تا آخر تبلیغات، هزینه های تبلیغاتی ستاد به چه مبلغی می رسد”، اظهار کرد: ما در حال حاضر بیشترین تکیه مان به اعضای مان در کل کشور است و هزینه ها را می توانیم تخمین بزنیم اما هزینه ها برای تشکیلاتی که سه دهه در سراسر کشور فعالیت داشته اند و متکی به اعضایش است نمی تواند رقم مشخصی باشد زیرا همه توان اعضای ما در خدمت تبیین شخصیت نامزدمان است.
وی تصریح کرد: اگر ما تشکیلات حزبی نداشتیم میزان هزینه ها برای تبلیغات مان خیلی بالا می رفت اما با اتکا به نیروهای توانمند تشکیلاتی مان در سراسر کشور اعم از عضو و طرفدار و نیروهایی که در کارگروه های تخصصی ما در سراسرکشور حضور داشته و فعالیت می کنند احساس می کنیم با حضور این افراد کمک بسیار شایانی را برای برنامه ستادهای انتخاباتی میرسلیم را فراهم کرده ایم  و نیازی به تعیین رقم خاصی نیست.
رییس ستاد و دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی درپاسخ به این سوال که “آیا حساب مشخصی برای تبلیغات در نظر گرفتید که فقط از همان حساب هزینه شود”، بیان کرد: خیر اما یک حسابی را معرفی کرده ایم در رسانه ها تا طرفدارانی که خارج از کادرهای تشکیلاتی می خواهند به ستاد آقای مهندس میرسلیم کمک کنند به آن حساب مبالغشان را واریز کنند و استمداد از طرفداران آقای میرسلیم در سطح جامعه هم داشته ایم تا بتوانیم از مبالغی که به این حساب واریز می شود، استفاده کنیم.
به گفته امانی، خود اعضا در حزب در طول سالیان متمادی هزینه هایشان را انجام می دهند و حزب حساب مشخصی برای انجام تبلیغات انتخاباتی آقای میرسلیم در این دوره ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که “اعضای ستاد تبلیغات میرسلیم چند نفر هستند”، عنوان کرد: همه اعضا و طرفداران حزب مان در کل کشور در خدمت ستاد  میرسلیم هستند و تعداد قابل توجهی هستند و کل کادرهای حزب در کل کشور دنباله رو تصمیم هیئت مرکزی هستند و همسو فعالیت می کنند.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید