حمایت خیران از ۲۰۰ کودک نیازمند تهران در همایش شیرخوارگان حسینی

    کد خبر :604651

سرپرست کمیته امداد استان تهران از آمادگی ۲۰۳ خیر برای حمایت از کودکان نیازمند استان خبر داد و گفت: بر اساس آمار اولیه این تعداد از خیران در همایش شیرخوارگان حسینی برای حمایت از کودکان نیازمند اعلام آمادگی کردند.

سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه همزمان با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی پایگاه‌های کمیته امداد نیز برای جذب حامی فعال شد، افزود: ۳۹ پایگاه جذب حامی در سراسر استان برپا و از علاقمندان نیک اندیش ثبت نام به عمل آوردند.
وی ادامه داد: علاوه بر جذب حامی، کمک های نقدی برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند و همچنین اطعام نیازمندان در قالب طرح احسان حسینی دریافت شد که مردم نیکوکار استان تهران ۱۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال کمک کردند.
به گزارش ایسنا، سرپرست کمیته امداد استان تهران همچنین از برآورده شدن آرزوی هشت نفر از کودکان تحت حمایت خبر داد و گفت: مردم نیکوکار استان علاوه بر حمایت از کودکان نیازمند، کمک به تامین لوازم التحریر دانش آموزان و اطعام نیازمندان، آرزوی هشت کودک تحت حمایت را نیز برآورده کردند.
پرپنچی بیان کرد: هم اکنون ۱۹هزار و ۱۵۸ فرزند یتیم و محسنین از خدمات این نهاد در استان تهران بهره مند هستند که از این تعداد ۵۹۸۰ نفر یتیم و ۱۳ هزار و ۱۷۸ نفر از فرزندان محسنین هستند.

وی یاد آور شد: ۷۰هزار و ۸۲۵ حامی نوع دوست و خیر از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید