طرح بحث‌های چالشی در صدا و سیما ملاحظات و حساسیت‌های خاصی می‌طلبد

    کد خبر :603526

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بحث‌های چالشی در صدا و سیما ملاحظات و حساسیت‌های خاصی می‌طلبد که باید مد نظر قرار گیرد.

محسن بادامچی نماینده مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه قطعا برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در جامعه یک ضرورت است، تصریح کرد: اما باید دقت داشته باشیم که برگزاری این جلسات در صدا و سیما حساسیت‌ و ملاحظات خاصی می‌طلبد که دست‌اندرکاران حتما باید آنها را مد نظر قرار دهند.

«محسن بادامچی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فی نفسه برگزاری جلسات چالشی پرسش و پاسخ در جامعه لازم است، یادآور شد: این جلسات باعث می‌شود که مسؤلان کشوری همگی در هر سمتی در رفتار و امورشان دقت بیشتری به خرج دهند و حواس‌شان بیشتر به کارهای‌شان باشد.

وی در خصوص طرح موضوع ولایت فقیه در برنامه بدون توقف گفت: به نظر من طرح چنین بحث‌هایی و پرداختن به آنها بسیار تخصصی است و اگرچه ممکن است که در این خصوص شبهات و سؤالات بسیاری وجود داشته باشد اما پاسخگویی به آنها نیازمند حضور صاحبنظران و کارشناسان اهل فن است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: بر این اساس طرح این مباحث علمی در صدا و سیما حساسیت‌ و ملاحظات خاصی می‌طلبد چراکه بیان برخی از موضوعات جایگاه خودش را دارد و با توجه به دشواری این موضوع دست‌اندرکاران حتما باید آنها را مد نظر قرار دهند.

این نماینده همچنین در پایان تصریح کرد: به نظر من به دلیل سنگین و ثقیل بودن مباحث برای مخاطبان و مواجه بودن با افکار، سلایق و نظرات و طیف‌های مختلف فکری در جامعه طرح برخی از موضوعات در رسانه ملی حساسیت‌برانگیز است و بهتر است بعضی از مباحث در قالب همان کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مجامع علمی مطرح شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید