رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان خبر داد

دستگیری زورگیر محله سیزده آبان

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲
    کد خبر :602512

رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان از دستگیری یک موبایل قاپ بلافاصله پس از زورگیری خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب علایی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۲:۵۰ بامداد دهم شهریور ماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان در حال گشت زنی در محدوده میدان خالقی به سمت ایستگاه آتش نشانی بودند که متوجه زورگیری ۲ جوان موتورسوار شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ترک نشین موتورسیکلت با تهدید سلاح سرد ضربه‌ای به دست مال باخته زده و گوشی‌های وی را گرفته و به همراه راکب موتورسیکلت به سرعت از محل گریختند، عنوان کرد: بلافاصله مأموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و به تعقیب موتورسواران پرداختند.

وی گفت: متهمان برای رهایی از قانونی بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به فرارشان ادامه ولی به علت سرعت بالایی که داشتند، تعادل موتورسیکلت را از دست داده و به زمین برخورد می‌کنند.

کلانتر محله سیزده آبان با بیان اینکه راکب موتورسیکلت در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر ولی ترک نشین موتورسیکلت از محل گریخت، افزود: با دستگیری راکب و بازرسی بدنی از وی، ۲ گوشی سرقتی مالباخته کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ اعلایی گفت: متهم به ۳ فقره موبایل قاپی با همکاری همدستش اعتراف و اظهار کرد: با استفاده از تاریکی شب از شهروندان زورگیری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مالباخته در این حادثه مصدوم شد، در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستگیری سارق دوم پرونده نیز در دستور کار قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید