سرمایه‌گذاری بانک شهر در پروژه‌های عمرانی بیشتر از سرمایه‌گذاری تمامی بانک‌های کشور

    کد خبر :60244

 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری عظیم بانک شهر در پروژه‌های عمرانی کلان گفت: در حال حاضر نمی توان منکر نقش این بانک در عمران و آبادانی شهرهای کشور شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود:خوشبختانه سرمایه گذاری بانک شهر در پروژه های عمرانی به مراتب بالاتر از سرمایه گذاری تمامی بانک های کشور در این خصوص است.

اکبریان با بیان این‌که این اقدام بانک شهر تحسین برانگیز و قابل قدردانی است،تصریح کرد: قطعا اگر حمایت‌های این بانک از مدیریت شهری کرج نبود ،هیچ کدام از پروژه های این شهر به سرانجام نمی رسید.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب و اجرای پروژه ها با حمایت بانک شهر، تصریح کرد: این پروژه ها در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان به بهره برداری رسیده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:هم اکنون بانک شهر به دلیل نقش پراهمیتی که در توسعه شهرهای کشور دارد،به عنوان بازوی توانمند شهرداری‌ها حمایت خود را به بهترین شکل از آنان انجام می دهد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بانک شهر توجه به آبادانی شهرها با حمایت از مدیریت شهرها را درراستای اقتصاد مقاومتی دنبال کرده است.

اکبریان با تاکید بر این‌که اقدامات بانک شهر در شهر کرج نیز قابل توجه و موثر بوده است، افزود: حمایت این بانک از پروژه های پل حصارک، تقاطع غیر همسطح آیت الله هاشمی رفسنجانی (مهرویلا) ، بزرگراه شمالی کرج که ادامه اتوبان همت را به انتهای شهر کرج متصل می‌کند و … تحسین برانگیز است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید