فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد

ضرورت آشنایی خانواده‌ها با ماموریت‌های مرزبانی

    کد خبر :601884

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه باید برای خانواده‌ها فرصتی به وجود آوریم که بیشتر با ماموریت‌های مرزبانی آشنایی پیدا کنند، گفت: این می‌تواند مقدمه یک برنامه برای حضور خانواده‌های مرزبانان در محل خدمت آنان در نقاط مرزی و پاسگاه‌ها باشد و هفته ناجا سرآغاز این حرکت خواهد بود.

سردار قاسم رضایی در پنجمین نشست هم اندیشی برنامه‌های نهایی هفته ناجا سال ۹۸ فرماندهی مرزبانی ناجا، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، گفت: اجرای برنامه‌های هفته ناجا مرزبانی که همزمان با ماه محرم و صفر است، باید همراه با روحیه معنوی باشد.

وی افزود: باید در طول این هفته رضایتمندی مردم را مورد مطالبه قرار دهیم و با تاکید بر این مولفه، هفته گرامیداشت نیروی انتظامی را برگزار کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه هفته ناجا ویترین عملکرد یک ساله مرزبانی در افکار عمومی است، گفت: مرزبانی یکی از ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی است که هفته ناجا این فرصت را برای نشان دادن ظرفیت‌های مرزبانی در نزد مردم فراهم می‌کند.

سردار رضایی با تأکید بر توجه ویژه بر سه راهبرد فرماندهی مرزبانی ناجا، اظهار کرد: در هفته گرامی‌داشت نیروی انتظامی، سه راهبرد اصلی مرزبانی «ارتقاء آمادگی عملیاتی»، «تعاملات» و «کاهش آسیب پذیری» باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و ارتقای تعاملات با جامعه مرزنشین در دستور کار باشد.

فرمانده مرزبانی با اشاره به تکریم خانواده‌های مرزبانان، گفت: در این هفته باید توجه به همکاران بیش از پیش باشد و در همه حوزه‌ها همکاران را مورد ارج قرار دهیم و از خانواده‌های آنان به صورت ویژه قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: باید برای خانواده‌ها فرصتی به وجود آوریم که بیشتر با ماموریت‌های مرزبانی آشنایی پیدا کنند؛ این می‌تواند مقدمه یک برنامه برای حضور خانواده‌های مرزبانان در محل خدمت آنان در نقاط مرزی و پاسگاه‌ها باشد و هفته ناجا سرآغاز این حرکت خواهد بود.

سردار رضایی ادامه داد: در برگزاری برنامه‌های هفته ناجا نباید ماموریت‌های ذاتی و اصلی مرزبانی تحت‌الشعاع قرار گیرد، بلکه در این هفته باید به صورت مضاعف تلاش کرد تا امنیت مرزها حفظ و پایدار باشد؛ چرا که این هفته فرصتی برای تبلور ویژگی‌های مرزبانی است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در این جلسه برای اجرای برنامه‌های مردم یاری و خدمات رسانی، برگزاری نشست‌های تعاملی با بزرگان و ریش سفیدان قبایل، برگزاری جلسه شورای تامین در مرزها، بررسی ضعف‌ها و کاستی‌های هفته ناجا در سنوات گذشته و سعی در رفع آن در سال جاری، برگزاری هر چه با شکوه‌تر خدمات مردم یاری به زائران عتبات عالیات در هفته گرامیداشت ناجا و اجرای منظم آن تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، گفتنی است، در این جلسه حجت الاسلام علی اکبر صوفی – رئیس عقیدتی سیاسی، سردار احمدعلی گودرزی – جانشین فرمانده مرزبانی و سردار حسن اسدالهی – معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد گرامی داشت هفته ناجا در سخنانی به تشریح معایب، نواقص و محاسن مراسم سال گذشته و بیان برنامه‌های آتی هفته ناجا سال ۹۸ پرداختند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید