وزیر کشور: احراز هویت‌ها در انتخابات مجلس صددرصد الکترونیکی برگزار خواهد شد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲
    کد خبر :601531

وزیر کشور با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، گفت: انتخابات مجلس در فضای امن، قانونی و با مشارکت بالای مردمی برگزار می شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور، در بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران با تأکید بر برگزاری قانونمند و باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابی خوب، قانونمند و باشکوه انجام شده است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها اعم از شورای نگهبان و دستگاه‌های امنیتی و سایر دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده انتخابات امسال در فضایی امن، سالم و قانونمند برگزار می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به انتخابات اسفندماه سال جاری گفت: با هماهنگی‌های لازم و احراز هویت‌های صورت گرفته، امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت صددرصد الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری باشکوه انتخابات هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌ها از جمله شورای نگهبان، دستگاه‌های امنیتی و تبلیغی صورت گرفته است.

رحمانی فضلی همچنین به نقش و حضور مردم اشاره و بیان کرد: مشارکت حداکثر مردم در انتخابات مهم‌ترین اولویت دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید