بهترین‌های لیگ از تبریز و اصفهان می‌آیند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۹:۰۷
    کد خبر :601383

در دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر، پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان به همراه رشید مظاهری دروازه‌بان تیم تراکتور بهترین عملکرد را دارند.

هفته دوم رقابتهای لیگ برتر را هم پشت سر گذاشتیم و در پایان این هفته دو تیم سپاهان و شهر خودرو با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

در این دو هفته ۱۶ تیم به میدان رفتند و تاکنون ۱۶ بازی در چارچوب این مسابقات برگزار شده که در آن جمعا ۳۱ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده است. در این تعداد بازی، ۲۰ دروازه‌بان به میدان رفته‌اند که عملکردی متفاوت در مقایسه با هم داشته‌اند.

به گزارش مهر، گل گهر، شاهین بوشهر، ذوب آهن و پیکان تیم‌هایی هستند که در این دو بازی از ۲ دروازه‌بان مختلف استفاده کرده‌اند و سایر تیم‌ها هر دو بازی خود را با یک دروازه‌بان انجام داده‌اند.

خشن‌ترین دروازه‌بان
در بین ۲۰ دروازه‌بانی که در این دو هفته فرصت بازی پیدا کرده‌اند، ۵ دروازه‌بان با جریمه شخصی مواجه شده و از داوران کارت گرفته‌اند.

«ماکسیم کوویلیتایا» از شاهین بوشهر، تنها دروازه‌بانی است که با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شده تا بداخلاق ترین دروازه‌بان لیگ برتر باشد.

حامد لک، شهاب گردان، حامد فلاح زاده و سید حسین حسینی چهار دروازه‌بانی هستند که از داورها اخطار گرفته‌اند.

بهترین عملکرد
رشید مظاهری و پیام نیازمند با دو کلین شیت در دو بازی بهترین عملکرد را در بین ۲۰ دروازه‌بان داشتند تا به لحاظ آماری صاحب بهترین عملکرد باشند.

ضعیف ترین دروازه‌بان‌ها
وحید شیخ ویسی با ۲ بازی و ۱۴۴ دقیقه حضور در میدان، ۵ بار دروازه‌اش باز شده تا با این عملکرد ضعیف ترین دروازه‌بان حال حاضر لیگ باشد. سنگربان تیم پیکان به طور متوسط در هر ۲۹ دقیقه یک گل دریافت داشته است.

ماکسیم کوویلیتایا سنگربان تیم فوتبال شاهین که تنها دروازه‌بان اخراجی لیگ است در دو بازی و به مدت ۹۶ دقیقه بازی دارد که در این دقایق ۳ بار دروازه‌اش باز شده است. وی به طور متوسط در هر ۳۲ دقیقه یک گل خورده و بعد از شیخ ویسی دومین عملکرد ضعیف را دارد.

باقر صادقی از ذوب آهن با دریافت ۳ گل در یک دیدار و ۹۰ دقیقه بازی و میانگین هر ۳۰ دقیقه یک گل، سومین دروازه‌بان ضعیف مسابقات است.

بدشانس ترین دروازه‌بان
بد شانس ترین دروازه‌بان در بین این ۲۰ نفر، سید حسین حسینی از استقلال است. سنگربان آبی پوشان در طی دو بازی دو بار دروازه‌اش باز شده که هر دو گل بعد از دقیقه ۹۰ و در اوقات تلف شده بازی به ثبت رسیده است.

حسینی در هر دو بازی مقابل ماشین سازی و فولاد دقیقه ۹۶ و به واسطه اشتباهات فردی خط دفاعی استقلال، دروازه‌اش به روی حریفان باز شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید