احتمال عدم اعزام رضا یزدانی و پرویز هادی به رقابت‌های جهانی!

  • ورزشی
  • شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵
    کد خبر :600295

تیم ملی کشتی آزاد ایران در حالی مهیای حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان می شود که وضعیت دو ملی‌پوش سنگین وزن این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می شود. این در حالیست که شاگردان غلامرضا محمدی اردوی پایانی خود را پشت سر می گذارند، اما وضعیت رضا یزدانی و پرویز هادی برای پوشیدن دوبنده اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم به دلیل مصدومیت‌های سریالی در هاله از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش مهر،رضا یزدانی هفته گذشته در حین تمرین با علی شعبانی دچار مصدومیت شدید از ناحیه سر و چانه شد که همین اتفاق در روند آماده سازی او تاثیر فراوانی گذاشت. پرویز هادی هم مدتهاست دچار مصدومیت و درد شدید در ناحیه کمر است و هر چند کمیسیون پزشکی وضعیت او را رو به بهبود و مطلوب ارزیابی کرده، اما انگار کادر فنی از وضعیت او چندان رضایت ندارد.

بدین ترتیب کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است بزودی نشست ویژه ای را برگزار کند تا وضعیت ملی پوشان اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم و جایگزین کردن احتمالی نفرات دوم در ترکیب تیم ملی مورد بررسی قرار گیرد.

این اتفاقات در حالی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران بوجود آمده که ترکیب اعزامی به رقابتهای جهانی از سوی کادر فنی مشخص و نهایی شده بود، اما مصدومیت رضا یزدانی و پرویز هادی، معادلات و برنامه‌ریزی های کادر فنی را تا حد زیادی بر هم زده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید