کنایه سالک به جبهه‌ پایداری: آقایانی که سردمدار اختلاف‌افکنی هستند، اختلافات را کنار بگذارند

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۵:۴۶
    کد خبر :599075

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره تلویحی به رویکرد مستقلانه جبهه پایداری گفت: بعضی گروه‌ها به دلیل تفکرات خاصی که دارند، مستقل عمل می‌کنند، اما در شرایط کنونی باید اختلافات را کنار بگذارند، چرا که ما امروز در شرایط هستیم که بیشتر به وحدت نیاز داریم.

حجت‌الاسلام احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز،در گفتگو با خبرآنلاین، با اشاره به ضرورت وحدت‌ بین طیف‌های مختلف اصولگرا در فرصت باقیمانده تا انتخابات اسفندماه، گفت: ما اصولگراها هرچه در طول سالیان اخیر مصیبت کشیده‌ایم به دلیل اختلافات بوده است، این یک خطر است که کل فضای جامعه را درگیر می‌کند. آقایانی که سردمدار اختلاف افکنی هستند باید اختلاف نظرها را کنار بگذارند و باهم وحدت داشته باشند.

وی درباره گروه‌هایی مثل جبهه پایداری و احتمال ورودشان به انتخابات به شکل مستقل از اصولگرایان، گفت: سابقه تاریخی نشان می‌دهد که بعضی گروه‌ها به دلیل تفکرات خاصی که دارند، مستقل عمل می‌کنند، اما در شرایط کنونی باید اختلافات را کنار بگذارند، چرا که ما امروز در شرایط هستیم که بیشتر به وحدت نیاز داریم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برای وحدت و انسجام اصولگرایان باید هرگونه تلاشی می توانیم انجام دهیم، تجربه نشان داده است اگر همدلی و وحدت و انسجام نباشد اصولگرایان خطر و خسارت خواهد دید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید