هشدار سازمان بسیج جامعه زنان به نفوذ مافیای ضدحجاب در بدنه دولت

    کد خبر :599024

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پی‌هنجارشکنی در همایش دستاورد‌های دولت؛ با انتشار بیانه‌ای‌ به دولت در خصوص مافیای ضد حجابی که ممکن است در بدنه‌اش نفوذ کرده باشد، هشدار داد و خواستار پیگیری و برخورد سخت با خاطیان شد.

سازمان بسیج جامعه زنان در پی هنجار شکنی در همایش دستاوردهای دولت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اتفاقی که در همایش دولتی «ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی» افتاد نه تنها با شرع مقدس اسلام، عرف ملت عفت‌مدار کشورمان و با حیای تاریخی زنان ایران زمین همخوانی نداشت، بلکه در تضاد کامل بود.

تلخی این اتفاق زمانی ذائقه را بیشتر آزار می‌دهد که این هنجار‌شکنی علنی در حضور ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت انجام شد! به‌صورتی که حتی حداقل پروتکل و اساسنامه‌های ظاهری خصوصاً درباره مهمترین اصل اساسی حوزه زنان یعنی «حجاب اسلامی» رعایت نشده بود.

از هر بُعد به این دست اتفاقات نامبارک که یک سال اخیر شاهد عملیاتی شدن آن در برخی از همایش‌های مربوط به دولت یا ارگان‌های دولتی هستیم ـ رقص دختران در دانشگاه دولتی، رقص دختران در همایش شهرداری، بی‌حرمتی و قانون شکنی در سفارت ایران در مجارستان … ـ نگاه کنید، رد‌پایی از نفوذ فرهنگی و خاصه آنچه که در کشور اتفاق می‌افتند در اجرای سند 2030 می‌بینید و این هشداری به دولت است که قانون‌شکنان تا بیخ گوش به آنها نزدیک شده‌اند و بی‌رحمانه شأن و جایگاه بالاترین رده‌های دولتی کشور و ملت را خدشه‌دار می‌کنند.

قطعاً این واکنش اقشار مختلف مردم به این دست حرکات نشان دهنده التزام ملت ایران به حجاب و عفاف و حفظ این دستاورد بزرگ معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران است، دستاوردی که قانون اجرای آن را لازم و بی ‌توجهی به این مقوله مهم را مجازات می‌کند و در این راستا اشاعه فرهنگ بی‌بندوباری بزرگ‌ترین قانون شکنی است.

اینکه؛ بعد از گذشت چهار روز از این اتفاق و با وجود همه واکنش‌های مختلف مردمی به این موضوع دولت به تازگی پاسخ‌گوی افکار عمومی بوده است، جای تعجب دارد! به نظر می‌رسد آنچه در اطلاعیه روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری در توجیه این کشف حجاب بیان شده است، عذری بدتر از گناه است.

به گزارش فارس، سازمان بسیج جامعه زنان کشور با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کشور و هجمه سخت دشمنان علیه این پرچم مقدس حیا و عفاف برخورد لازم می‌‌بیند به دولت در خصوص مافیای ضد حجابی که ممکن است در بدنه‌اش نفوذ کرده باشد، هشدار دهد، نفوذی که هدف آن، تغییر چهره دولت از حامی و مجری قانون عفاف و حجاب به بی توجهی در این عرصه است.

در پایان منتظر پیگیری و برخورد سخت با خاطیان این مسئله هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید