طرح 6 ساله «شهاب» موفق بوده است

    کد خبر :596273

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: 6 سال از عمر برنامه ملی شهاب می‌گذرد و می‌توانیم بگوییم طرح موفقی بوده است.

پانزدهمین دوره آموزشی تأمین مدرسان استانی برنامه ملی شهاب صبح امروز با حضور ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش کشور، سالاری رئیس بنیاد نخبگان، مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در محل پردیس تربیت معلم نسیبه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان داشت: استحضار دارید 6 سال از عمر برنامه ملی شهاب می‌گذرد و می‌توانیم بگوییم طرح موفقی بوده است و امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های جوامع بشری است مخصوصاً در دنیایی که تکنولوژی در حال پیشرفت است، اظهار داشت: خوشبختانه کشور اسلامی ما از این منبع لایزال الهی برخوردار است و در کنار تمام نعماتی که خداوند داده است، نیروی انسانی پاک، متفکر، کوشا و تلاشگر دارد و به نوعی بخشی از نیروی انسانی و سرمایه‌های جهانی را جوانان ایرانی تشکیل می‌دهند.

به گزارش فارس، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در راستای شکوفایی استعدادهای این سرمایه مهم وظایفی داریم و هرکسی در هر جایگاهی که هست باید در این راستا تلاش کند تا این سرمایه ها به شکوفایی برسد. بی‌شک این ایام خواهد گذشت و ما بعداً به کارنامه خود نگاه می‌کنیم که چه نیروهایی را پرورش داده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید