برگزاری فینال لیگ طبق مقررات اتحادیه جهانی کشتی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ۸:۳۳
    کد خبر :595373

رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور به تشریح نحوه برگزاری فینال لیگ دسته یک کشتی آزاد در روز جمعه هفته جاری در شهر مشهد مقدس پرداخت.

ناصر فروتن گفت: مسابقات فینال لیگ دسته یک کشتی کشور که قرار است در روز جمعه هفته جاری در شهر مشهد مقدس برگزار شود، طبق آخرین مقررات روز اتحادیه جهانی کشتی برگزار می شود و قوانین و مقررات کشتی بطور کامل توسط داوران اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی افزود: به جهت اهمیت این رقابت ها، داورانی برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده اند که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند، بطوریکه اخیرا در تورنمنت های بین لمللی، مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی قضاوت های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.

فروتن در مورد کلینیک داوری این مسابقات تصریح کرد: روز پنجشنبه کلیه ریزه کاری ها و نکات فنی از جمله توضیحات منطقه زون، نحوه چلنج مربیان، فرارهای آخر کشتی، تمرد کشتی گیران در پایان مسابقه، فرار از فن و فرار از تشک، فرق بین کشتی منفی با کشتی پاسیویته، دانستن خطاها و جرائم آن ها در کلینیک مربیان و داوران باز آموزی خواهد شد.

به گزارش مهر،وی ادامه داد: براین اساس از کلیه مربیان و سرپرستان تیم ها دعوت می شود، جهت هرچه بهتر برگزاری مسابقات آرامش خود را حفظ کرده و نهایت همکاری را با دست اندرکاران این دوره از مسابقات، عوامل اجرایی خصوصا داوران مسابقه بعمل آورده تا ان شاالله شاهد مسابقاتی با طراوت و تماشگرپسند باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید