ادبیات حاکم بر کاخ سفید، ترغیب کننده رشد تروریسم در جهان است

    کد خبر :595104

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: آمریکا به اقدامات مداخله جویانه در منطقه ادامه می‌دهد و ادبیات تند حاکم بر کاخ سفید ترغیب کننده رشد تروریسم و افراط گرایی در جهان است.

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به همکاری های دو کشور در زمینه‌های مختلف پارلمانی، سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: روابط پارلمانی تهران مسکو نمونه خوبی برای توسعه مناسبات در همه زمینه ها به شمار می‌رود.

وی افزود: مناسبات پارلمانی و سیاسی دو کشور ممتاز است لیکن با توجه به ظرفیت‌های گسترده موجود در دو کشور، همکاری های اقتصادی _ فرهنگی نیازمند شتاب بیشتری است.

به گزارش مهر،دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به اقدامات خلاف عرف آمریکا در منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: آمریکا به اقدامات تحریک آمیز و مداخله جویانه در منطقه ادامه می‌دهد و ادبیات تند حاکم بر کاخ سفید ترغیب کننده رشد تروریسم و افراط گرایی در جهان است.

سفیر روسیه در تهران نیز با استقبال از گسترش مراودات دو کشور گفت: رفت و آمدهای سیاسی مقامات دو کشور به تقویت همکاری‌ها و تعاملات بین دو کشور ایران و روسیه کمک می‌کند.

در این دیدار علاوه بر مناسبات پارلمانی، طرفین بر راه حل سیاسی در یمن و بر اهمیت تمرکز بر راه حل سیاسی و مذاکره در کشمیر تاکید کرده و نگرانی خود را از شرایط کنونی ابراز داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید