جهان فولاد سیرجان واحد نمونه صنعتی شد

    کد خبر :593836

در مراسم روز صنعت و معدن استان کرمان، علی عباسلو به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت استان معرفی شد.

به گزارش بازتاب، در مراسم روز «صنعت و معدن استان کرمان» علی عباسلو – مدیرعامل مجتمع جهان فولاد سیرجان، نایب رئیس اتاق کرمان، بنیانگذار صنعت فولاد سیرجان و کارشناس باتجربه صنعت مس – به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت استان کرمان و همچنین مجتمع جهان فولاد سیرجان به عنوان واحد نمونه صنعتی استان انتخاب گردید.

عباسلو در حاشیه این مراسم با تاکید بر بومی سازی مجتمع جهان فولاد سیرجان گفت: مسیر حرکتی ما در بخش صنعت استان کرمان نشان می دهد که با دست خالی هم می توان کارهای بزرگ و ماندگار انجام داد اگر باور و اراده جدی در کار باشد. چنانکه مجتمع جهان فولاد تنها با 5/1 میلیارد تومان کار خود را شروع کرد و امروز مجموعه ای با چندین هزارمیلیارد تومان ارزش و سرمایه است.
وی تصریح کرد: به پشتوانه تجاربی که از چند دهه مدیریت در بخش های صنعتی و اقتصادی استان به دست آمده، اصرار بر این بود که صنعت فولاد را در سیرجان پایه گذاری کنیم تا نسل جوان به خودباوری برسد.   وی تصریح کرد: از آنجا که مبنای کار ما باور و اعتقاد قلبی مان بود توانستم به همت فرزندان و جوانان استان، کارهای بزرگی را رقم بزنیم که در ابتدا در باور هیچ کس نمی گنجید.


مهندس عباسلو افزود: امروز خوشحالم که بدون سرمایه زیاد و با اراده و اعتماد به نفس می توان اثرگذار و توسعه آفرین بود، شکل گرفته و جمعیت زیادی از جوانان استان در پروژه های جهان فولاد با انگیزه و انرژی مضاعف به فعالیت و تولید اشتغال دارند.
پیشکسوت برگزیده استان کرمان در بخش صنعت، تصریح کرد: از اینکه شاهد رونق کار و تولید در استان کرمان و شهرستان سیرجان هستم و شادی و فراغت فکری کارکنان جهان فولاد و خانواده های آنها را از نزدیک شاهدم احساس غرور می کنم.
علی عباسلو با اشاره به خدمات گسترده مجتمع جهان فولاد در حوزه مسئولیت اجتماعی به عنوان معین اقتصادی منطقه بلورد سیرجان گفت: توانمندسازی فرزندان این منطقه مسئولیت جهان فولاد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید