تیم تکواندو دانشگاه آزاد دوشنبه راهی چین می‌شود

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲
    کد خبر :592529

تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی دوشنبه شب هفته جاری راهی شهر ووشی در چین می‌شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو با اعلام فدراسیون جهانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ از یکم شهریورماه به مدت ۳ روز و در “ووشی” چین برگزار می‌شود.تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند که حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در ترکیب این تیم قرار دارد. هدایت این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و علی رضایی به عنوان مربی است.

همچنین در بخش مشترک (زنان و مردان) نیز ایران نماینده دارد؛ عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا ۲ هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند. مهرو کمرانی در بخش بانوان هدایت تیم را برعهده دارد.

تیم‌های اول و دوم (تیمی مشترک) مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها ۸G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان ۲۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۱۰ هزار دلار و سوم نیز ۵ هزاردلار اهدا می‌شود.

همچنین در بخش پومسه سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید