مذاکرات بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برسر نیمار به بن‌بست خورد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۲۳
    کد خبر :591694

نتیجه مذاکرات دو باشگاه بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برسر ستاره برزیلی PSG مثبت نبوده است.

نشریه فرانسوی «اکیپ» گزارش داد مذاکرات بین مدیران دو باشگاه بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در پاریس برسر انتقال نیمار به نوکمپ به بن‌بست خورده است. مذاکرات بین طرفین به سطح بالایی رسیده، اما پاریسی‌ها رقمی را می‌خواهند که کاتالان‌ها حاضر به پرداختش نیستند.

نیمار که تا سال 2022 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، مصمم به ترک این تیم است و ترجیح می‌دهد به بارسلونا بازگردد اما مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیستند با هر شرایطی ستاره برزیلی خود را که دو سال پیش در ازای 222 میلیون یورو به خدمت گرفتند، بفروشند.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا مدعی شده مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیستند نیمار را به رقمی کمتر از 100 میلیون یورو بفروشند و در مقابل باید دو بازیکن بارسلونا به پارک‌دوپرنس ملحق شوند تا با جدایی مهاجم برزیلی خود موافقت کنند.

«بی‌بی‌سی رادیو 5 لایو» هم مدعی شد که دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید پیشنهادهایی برای جذب نیمار 27 ساله به پاری‌سن‌ژرمن داده‌اند که مورد موافقت باشگاه فرانسوی قرار نگرفته است. بارسلونا قصد دارد با پرداخت 100 میلیون یورو به علاوه در اختیار قرار دادن کوتینیو یا راکیتیچ به PSG، نیمار را به نوکمپ بازگرداند.

طبق این گزارش، رئال مادرید هم در نظر دارد با پرداخت رقمی خاص و در اختیار قرار دادن گرث بیل و خامس رودریگس، نیمار را جذب کند اما پاریسی‌ها وینیسیوس جونیور را می‌خواهند که رئالی‌ها مخالف در اختیار قرار دادن ستار جوان خود به طرف مقابل هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید