دبیر فدراسیون اسکواش: رقابت‌های انتخابی تیم ملی شهریور برگزار می‌شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۳
    کد خبر :590471

دبیر فدراسیون اسکواش از تلاش وزارت ورزش و جوانان برای توسعه و ترویج این رشته مفرح ورزشی در ۳۱ استان کشور خبر داد و گفت: هدف اصلی این وزارتخانه ورود رشته پر مخاطب اسکواش به تمام شهرستان‌ها و فعال شدن آن است.

امیر عزیزپور ‌در گفت‌وگو با خبرنگار خبرورزشی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون اسکواش برای فراگیرشدن این رشته ورزشی، اظهار داشت: از آنجایی که ورزشکاران این رشته ورزشی توانسته‌اند در میادین بین‌المللی بدرخشند، وزارت ورزش و جوانان افق روشنی را برای آینده اسکواش ترسیم کرده است.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان با جدیت در مسیر توسعه ‌و ایجاد زیرساخت‌های لازم مثل تامین سالن اسکواش در جای جای نقاط ایران گام برمی‌دارد. در چند سال اخیر اقدامات مهمی برای احداث سالن‌های اسکواش در کشور انجام شده و میزبانی شهر گرگان در مسابقات اسکواش غرب آسیا موید این مطلب است.

عزیز‌پور به برگزاری سراسری مسابقات انتخابی رشته اسکواش در شهریور ماه سال جاری در کشور اشاره کرد، و گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان با هدف آمادگی ورزشکاران این رشته برای مسابقات آسیایی که قرار است شهریور سال آینده برگزار شود، به زودی برگزار خواهد شد و کادر فنی تیم ملی با دقت این رقابتها را رصد خواهد کرد.

وی افزود: برای آمادگی مسابقات آسیایی، تیم ملی اسکواش 14 اردو برگزار خواهد کرد تا منتخبین این رشته با تمرین‌های مستمر، آگاهی و آمادگی کامل بتوانند در فراسوی مرزها افتخارآفرینی کنند.

دبیر فدراسیون اسکواش با بیان این که تیم ملی اسکواش کشورمان سال گذشته توانست مقام سوم آسیا را از آن خود کند گفت: اگر چه اعضای تیم ملی اسکواش برای رسیدن به سکوهای برتر قهرمانی تلاش می‌کنند اما باید در نظر داشت رقبای ما در کشور آسیایی بسیار قوی هستند بنابر این نباید حریفان را دستکم گرفت.

وی افزود: اسکواش‌کاران آسیایی از تبحر و تخصص خاصی در این رشته ورزشی به خصوص در مالزی و هنگ کنگ برخوردارند، در چنین شرایطی تیم ملی کشورمان باید تلاش کند تا به جایگاه بالاتری دست یابند. اسکواش‌کاران کشورمان باید در مسابقات بین‌المللی ضمن دفاع از جایگاه ورزشی خود تلاش کنند تا در این مسابقات به خوبی ظاهر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید