گرجستان آخرین میدان تدارکاتی بود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱
    کد خبر :589891

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: عملکرد تیم اعزامی به گرجستان به عنوان آخرین میدان تدارکاتی تا قبل از رقابتهای جهانی، توسط کادر فنی بررسی و آنالیز خواهد شد.

هادی حبیبی با بیان اینکه تنها دو اردوی دیگر تا اعزام تیم ملی کشتی آزاد به رقابتهای جهانی قزاقستان باقی مانده، اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی، تلفیقی از آزادکاران رده امید و بزرگسالان را برای حضور در تورنمنت بین المللی گرجستان در لیست نفرات اعزامی قرار داده بود. دلیل این کار هم حضور آزادکاران امید و بزرگسالان در رقابتهای جهانی پیش روست که طبیعتا باید در برخی اوزان مورد محک قرار می گرفتند.

وی در خصوص سطحی کمی و کیفی تورنمنت گرجستان تصریح کرد: این تورنمنت بین المللی در سطح فنی قابل قبولی برگزار شد و ما در تمامی اوزان شاهد حضور تعدادی از مدعیان نامدار و توانمند بودیم. این موضوع در کشتی های بچه های ما با مدعیان خارجی کاملا مشهود بود و در نهایت توانست عیار واقعی بچه ها را نمایان سازد. ضمن اینکه با توجه به نتایج این مسابقات نیز از عملکرد بچه ها راضی هستیم.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: تورنمت گرجستان آخرین میدان تدارکاتی خارجی برای آزادکاران اردوی تیم ملی بود و حالا بچه ها تنها دو اردوی دیگر تا رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان پیش رو دارند. البته آزادکاران اعزامی به گرجستان بعد از بازگشت از این تورنمنت بلافاصله به اردوی تیم ملی آمدند و تمرینات خود را ادامه دادند. اینکه بچه های ما به مرخصی نرفتند و ترجیح دادند دوباره با حضور در خانه کشتی به تمرینات خود ادامه دهند نشان از انگیزه و روحیه بالای آنها برای رسیدن به اهداف پیش رو دارد که واقعا باعث امیدواری است.

وی در پایان به وضعیت رضا یزدانی نیز اشاره کرد و گفت: یزدانی قبل از اعزام تیم به گرجستان طی نامه ای به کادر فنی اعلام کرد شرایط حضور در این مسابقات را ندارد که البته هنوز کادر فنی در این خصوص اعلام نظر نکرده است. طبیعتا اینکه رضا یزدانی یکی از ملی پوشان ما در رقابتهای جهانی قزاقستان باشد یا خیر به تصمیم کادر فنی مربوط می شود که هنوز هیچ صحبتی در این خصوص مطرح نشده است. ما هنوز حدود یکماه دیگر تا رقابتهای جهانی فرصت داریم که اعلام ترکیب نهایی تیم ملی نیز دو هفته قبل از این مسابقات اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، رقابتهای بین المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان طی روزهای ۱۶ تا ۱۹ مردادماه در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد که در پایان آزادکاران ایران به ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز دست یافتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید