شعار هواداران پاری‌سن‌ژرمن علیه ستاره برزیلی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷
    کد خبر :589808

به گزارش بازتاب و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در حالی که نیمار را در هفته نخست لیگ فرانسه در اختیار نداشت توانست با سه گل به پیروزی برسد. هواداران تیم پاریسی در این دیدار علیه نیمار شعار دادند و خواستار جدایی او شدند. هواداران پاری سن ژرمن در این بازی دست نوشته بزرگی را به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود: “نیمار تیم را ترک کن.” این رفتار هواداران پاری سن ژرمن جوابی به حاشیه‌سازی‌های اخیر نیمار است و به خوبی نشان می‌دهد که آنها از این بازیکن برزیلی بسیار عصبی هستند و دوست دارند که او تیم را در تابستان ترک کند.

نیمار تابستان بسیار پر حاشیه و جنجالی را سپری کرد. او با رفتارهای خود بارها هواداران تیمش را رنجاند و آنها هم دوست ندارند که او در تیم بماند. احتمال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن بسیار جدی است. رئال مادرید و بارسلونا دو غول بزرگ فوتبال اروپا و اسپانیا به جذب این بازیکن علاقه دارند. نیمار تا سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و این باشگاه پاریسی به راحتی دست‌بردار ستاره گران قیمت خود نخواهد شد.

کیلیان ام‌باپه به حمایت از نیمار پرداخت و گفت: باید تاکید کنم که اخبار نیمار را دنبال می‌کنم چرا که دوست ندارم این بازیکن جدا شود. در غیاب نیمار قدرت همیشگی را نداریم و ضعیف شده‌ایم.

او درباره پیروزی مقتدرانه در هفته نخست هم گفت: فصل آمادگی خوبی را پشت سر گذاشتیم و الان آماده رقابت هستیم. خوشحالم که در هفته نخست موفق به گلزنی شدم. هم گلزنی را دوست دارم و هم دادن پاس گل و امیدوارم که فصل خوبی را تجربه کنم.

فصل قبل در حالی که نیمار و کاوانی بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست دادند ام‌باپه، ستاره نخست پاری سن ژرمن بود و توانست عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن فصل را به دست آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید