نرخ ارز در بازار امروز پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۹۸

    کد خبر :587885

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۲۶۷ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۵۸۹ تومان تعیین شده است.

قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل، کاهش محسوس جزئی داشته است. قیمت دلار در بازار آزاد که روز گذشته تا ۱۲۴۰۰ تومان افزایش یافته بود، امروز به مرز ۱۲ هزار تومان کاهش یافت. قیمت یورو در بازار آزاد هم به ۱۳۴۹۰ تومان رسید.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

به گزارش تسنیم،برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز قبل، ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۲۶۷ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۴ هزار و ۵۸۹ تومان تعیین شده است که رشد جزئی نسبت به دیروز دارد.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۵۰۸ تومان و ۴ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۹۰۱ تومان و ۴ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۵ تومان و ۶ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل با کاهش ۶۲ تومانی همراه شده است.

نوع ارز قیمت
قیمت دلار صرافی بانکی 11  هزار  و 850  تومان
قیمت دلار در بازار آزاد 12 هزار  تومان
قیمت یورو در بازار آزاد 13 هزار  و 490 تومان
قیمت درهم امارات 3 هزار و 267  تومان
قیمت پوند 14 هزار و 589 تومان
قیمت ارز مسافرتی 13 هزار و 550 تومان
قیمت خرید دلار در بانک‌ها 11 هزار و 508  تومان
قیمت خرید یورو در بانک‌ها 12 هزار و 901 تومان
قیمت خرید پوند در بانک‌ها 14 هزار و 5  تومان
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید