معاون سازمان محیط زیست تاکید کرد

رتبه اول ایران در یارانه انرژی/ضرورت مطالبه‌گری در حوزه آلودگی آب

    کد خبر :586564

معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست گفت: در حوزه یارانه انرژی رتبه اول دنیا را داریم که باید ببینیم شدت انرژی ما چقدر است و چه تبعات اقتصادی و محیط زیستی داشته است.

مسعود تجریشی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در نشست خبری با موضوع آلودگی هوا که صبح امروز در این سازمان برگزار شد گفت: محیط زیست انسانی در کشور ما بیشتر از محیط زیست طبیعی مورد توجه قرار می‌گیرد و خیلی وقت‌ها هم فعالیت‌های انسانی است که محیط زیست را تخریب می‌کنند. اما خبرنگاران ما در حوزه محیط زیست انسانی از حوزه محیط زیست طبیعی اطلاعاتشان کمتر است.

تجریشی افزود: امسال اولین سالی است که دولت مصوب کرده ۳ تا ۴ درصد ارزش کالاهای تولیدی که باعث ایجاد پسماند می‌شوند در صندوقی ذخیره شود و از آن صندوق برای حفظ محیط زیست سرمایه‌گذاری شود.

به گزارش مهر، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: در حوزه آلودگی آب مشکلاتی در حوزه سموم و آفت‌کش‌ها داریم که نیاز به توجه و مطالبه‌گری بیشتر دارد. در حوزه گرد و خاک هم دبیرخانه‌ای در سازمان داریم که فعالیت‌های خوبی داشته است.

تجریشی ادامه داد: در حوزه یارانه انرژی رتبه اول دنیا را داریم که باید ببینیم شدت انرژی ما چقدر است و چه تبعات اقتصادی و محیط زیستی داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید