عقده‌ای نیستم ولی تا انتهای ماجرای درگیری با ایجنت را می‌روم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱
    کد خبر :586520

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید در ماجرای درگیری با ایجنت فوتبالی دست بردار نیست و این پرونده را به سرانجام می‌رساند.

چند روز پیش بود که یک ایجنت فوتبال با رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درگیر شد و بینی این مربی را شکست.

مهاجری در این خصوص به رادیو تهران گفت: این آقا بعد از اتفاق رخ داده چندبار تماس گرفت که جوابش را ندادم. چند واسطه هم فرستاده است ولی تا آخر ماجرا را می روم. از حق شخصی ام می گذرم ولی اینجا احساس می کنم توهینی شده است که باید جوابگو باشم. اگر من رفتاری می کنم باید پاسخگو باشم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است با بازیکنان این ایجنت برخورد متفاوتی داشته باشد؟ تاکید کرد: بازیکن که گناهی ندارد. احترامی که برای دیگر بازیکنان قائلم، برای بازیکنان این ایجنت هم قائلم. آدم عقده ای نیستم که بخواهم به خاطر یک نفر دیگر، بازیکن را تحت فشار بگذارم.

به گزارش مهر،سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: تا روزی که در فوتبال باشم اصول خودم را پیاده می کنم. همیشه به یکسری قوانین پایبند بوده ام. تیم ما نه مدیر داشت و نه مالک؛ بازیکنانم ۵۰ روز بدون قرارداد تمرین کرد. اینکه اینطور مورد لطف دوستان قرار می گیریم، زشت است.

مهاجری در خصوص وضعیت مالکیت نساجی هم گفت: ظاهرا مالکان قبلی برگشته اند و ان شاءالله قراردادها امروز و فردا ثبت می شود. امیدوارم نساجی هم به باشگاه ها دارای ساختار اضافه شود که با رفتن و آمدن یک نفر به آن صورت دچار مشکل نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید