ریزر ماوس وایپر را با کلیدهای نوری عرضه کرد

    کد خبر :585395

شرکت ریزر به‌تازگی ماوسی جدید با نام وایپر عرضه کرده است که از کلیدهای نوری بهره می‌برد. کلیدهای نوری سرعت ماوس را تا سه برابر افزایش می‌دهند.

ریزر ماوس جدیدی به فهرست محصولات خود اضافه کرده است که بیش از هر چیزی روی سرعت تمرکز می‌کند. ریزر وایپر (Razer Viper) اولین ماوس این شرکت است که از کلیدهای نوری بهره می‌برد که سرعت پاسخ‌دهی و دوام محصول را افزایش می‌دهد. محصول جدید ریزر فقط ۶۹ گرم وزن دارد و با این حساب، ماوس بسیار سبکی است. این ماوس به‌گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن برای هر دو دست چپ و راست راحت خواهد بود.

بارزترین ویژگی ماوس وایپر وجود کلیدهای نوری است براساس گفته‌ی ریزر، کلیدهای نوری به‌کاررفته در آن تا سه‌برابر سریع‌تر از کلیدهای مکانیکی عمل می‌کنند. کلیدهای مکانیکی ماوس برای ارسال سیگنال از رابط فلزی استفاده می‌کنند که می‌توانند اثر پرش ایجاد و سیگنال‌های اضافه ارسال کنند. در این حالت، رایانه باید این سیگنال‌های اضافه را تصفیه کند که این مسئله سرعت پاسخ‌دهی را کاهش می‌دهد.

ریزر در کلیدهای نوری ماوس جدید خود، برای ارسال سیگنال از پرتوهای مادون‌قرمز استفاده می‌کند که همین عامل افزایش سرعت پاسخ‌دهی را سبب می‌شود. به‌علاوه، ماوس ریزر وایپر تجربه بازی‌هایی را بهبود می‌بخشد که به عکس‌العمل سریع نیاز دارند. دیگر مزیت کلیدهای نوری ماوس مذکور افزایش میزان دوام آن‌ها است که به‌ادعای ریزر، تا ۷۰ میلیون کلیک را تحمل می‌کنند.

شرکت ریزر در ساخت وایپر از پوسته‌ی اسکلتی استفاده نکرده است که همین امر آن را به سبک‌ترین ماوس سیمی ریزر تبدیل می‌کند. گفتنی است سیم این ماوس با مواد دارای اصطکاک پوشانده شده است تا سرعت حرکت آن را افزایش دهد. همچنین، وایپر از حسگر اپتیکال 5G ریزر با DPI ۱۶,۰۰۰ و هشت کلید قابل‌برنامه‌ریزی بهره می‌برد. ماوس ریزر وایپر با قیمت ۸۰ دلار در وب‌سایت این شرکت دردسترس خریداران قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید