نجات زن بلژیکی ۶ روز پس از حبس شدن در خودرو

  • حوادث
  • جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۵۹
    کد خبر :584329

یک زن بلژیکی پس از شش روز گرفتار ماندن در یک خودروی تصادف کرده در گرمای شدیدِ این روزهای سراسر اروپا، زنده ماند و نجات داده شد.

کورین باستید” ۴۵ ساله در تاریخ ۲۳ ژوئیه، دو روز پیش از رسیدن دما به ۴۱.۷ درجه سانتی‌گراد در نزدیکی شهر “لیژ” بلژیک ناپدید شد.

خودروی این زن در منطقه‌ای دورافتاده داخل دره‌ای سقوط کرده و به دلیل آسیب وارده به ستون فقراتش، موفق به خروج از خودرو نشده بود.

باستید با وجود کم آبی شدید با نوشیدن آب باران خود را هوشیار نگه داشته بود.

روز دوشنبه پس از اعلام مفقودی او توسط خانواده‌اش به پلیس و صدور آگهی، سرانجام در خودروی تصادف کرده‌اش پیدا شد.

این زن با اشاره به گرمای طاقت‌فرسایی که در این شش روز تحمل کرده، اظهار داشته که شب اول تلفن همراه او بارها زنگ خورده است که البته او به دلیل درد شدیدی که در ناحیه بازوهای خود احساس می‌کرده قادر به پاسخگویی نشده است اما از روز دوم هیچ تماسی دریافت نکرده است.

او هر بار با تکان دادن دست‌هایش به منظور تلاش برای خروج از خودرو از شدت درد بیهوش می‌شده اما سرانجام پس از تلاش‌های فراوان موفق می‌شود در خودرو را با پاهای خود باز کند اما روی خرده شیشه‌های خودرو افتاده و قادر به سرپا ایستادن نمی‌شود.

کورین باستید هم‌چنین اعلام کرده که هیچ آب و غذایی در خودرو نداشته و با جمع‌آوری آب باران در یک قوطی آدامس و هم‌چنین استفاده از یک تکه چوب مرطوب تشنگی خود را رفع می‌کرده و به هیچ وجه احساس گرسنگی نیز نداشته است.

زمانی که خودرویی در نزدیکی محل تصادف توقف کرده، او برای درخواست کمک شروع به فریاد کشیدن کرده است که متوجه می‌شود فردی که برای کمک به او آمده یکی از دوستان او بوده که آگهی مفقودی او را مشاهده کرده است.

به گزارش ایسنا، پسر خانم باستید اعلام کرده که مادرش باید تحت عمل جراحی قرار گرفته و چند هفته در بیمارستان بستری بماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید