آخرین درخواست پاری‌سن‌ژرمن از «نیمار» برای جلوگیری از جدایی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳
    کد خبر :583788

باشگاه پاری‌سن ژرمن برای جلوگیری از جدایی نیمار از این تیم و پیوستن او به بارسلونا از این بازیکن درخواست کرده تا یک فصل دیگر در پاریس بماند.

تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن بالاخره تصمیم گرفته به موضوع نیمار و تصمیمش برای جدایی از باشگاه پایان دهد. آخرین برنامه تیم فرانسوی برای این کار این است که به او پیشنهاد دهند یک فصل دیگر در تیم بماند و بعد از آن‌، از پاریس جدا شود.

لئوناردو شخصا به چین سفر خواهد کرد تا درباره این موضوع با نیمار صحبت کند. باشگاه فرانسوی معتقد است از آنجایی که به توافق رسیدن با بارسا کار سختی است این می‌تواند بهترین راه حل موجود باشد. آن‌ها دو ماه است که به وضوح می‌دانند نیمار می‌خواهد برود و این را هم می‌دانند که تیمی نمی‌تواند رقم درخواستی آن‌ها را پرداخت کند.

به گزارش مهر،نیمار معتقد است زمانش در باشگاه پاریسی به پایان رسیده و این تصمیمی نیست که یک باره گرفته باشد و مدت‌هاست که درباره آن با دوستان و آشنایانش صحبت کرده است. او گفته می‌خواهد به بارسا ملحق شود و پیشنهاد هیچ تیم دیگری را هم قبول نخواهد کرد. او همچنین معتقد است پیشنهاد ماندن برای یک سال دیگر در پاریس خیلی دیر مطرح شده و به همین دلیل بعید است آن را قبول کند.

از طرفی تصمیم نیمار برای رفتن باعث شده هواداران مقابلش قرار گیرند و سرمربی تیم هم رابطه خوبی با او ندارد، به همین دلیل نیمار می‌داند اگر هم تصمیم به ماندن بگیرد اوضاع خوبی در تیم نخواهد داشت و باید یک سال سخت را تحمل کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید