انتشار اخبار ضد‌و‌نقیض درباره آینده نیمار در رسانه‌های اسپانیا و انگلیس

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۸
    کد خبر :583441

در حالی که رسانه‌های اسپانیایی از افزایش شانس نیمار برای ترک پاری‌سن‌ژرمن و بازگشتش به بارسلونا خبر می‌دهند، رسانه‌های انگلیسی موانع قرار گرفته در مسیر این جابجایی را سخت‌تر از قبل توصیف می‌کنند.

نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خلاص شدن از دست نیمار حاضر شده او را بیش از 40 میلیون یورو ارزان‌تر از آن چیزی که دو سال پیش از بارسلونا خریداری کرد بفروشد و اگر پیشنهادی 180 میلیون یورویی هم برای او دریافت کند، با انتقالش موافقت می‌کند.

نیمار 27 ساله پس از تجربه دو سال کم فروغ در پایتخت فرانسه، از تصمیمش برای ترک بارسلونا پشیمان شده و به کارفرمایان خود گفته که می‌‌خواهد از قهرمان لوشامپیونه جدا شود و به کاتالونیا برگردد. PSG‌ اما با درخواست وی مخالفت و قیمت فروش او را در ابتدای تابستان 300 میلیون یورو اعلام کرد. اکنون اما طبق ادعای اسپورت این رقم 120 میلیون یورو کاهش یافته است. این در حالیست که نشریه سان انگلیس مدعی شده است که پاری‌سن‌ژرمن همچنان همان 300 میلیون یورو را برای فروش نیمار می‌‌خواهد.

با وجود اخبار متناقضی که درباره رقم مورد نظر پاری‌سن‌ژرمن برای فروش نیمار منتشر شده است، یک نکته درباره رویکرد این باشگاه مشخص و آن این است که قهرمان فرانسه به سبب اختلافات قدیمی‌اش با کاتالان‌ها تمایلی به گوش دادن به پیشنهادهای قهرمان لالیگا برای پس گرفتن نیمار ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید