رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس سخت‌تر شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۷
    کد خبر :583165

حفظ محمد نادری برای پرسپولیسی‌ها به عنوان یک پروژه مهم تلقی می‌شد. این بازیکن در دفاع چپ عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و توانست اعتماد هواداران را جلب کند، اما با باشگاه کورتریک بلژیک قرارداد داشت و نمی‌توانست در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. به همین علت خودش نیز تلاش کرد در پرسپولیس بماند. البته حضور او، شکل و شرایط خاصی دارد، چون با قراردادی قرضی در جمع سرخپوشان مانده ولی به هر حال تا پایان فصل پرسپولیسی است. با او برای دقایقی به صحبت پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.
*با جدایی برانکو شرایط پرسپولیس کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد. داخل تیم هم چنین نگاهی وجود دارد؟‌
نمی‌توان با دو بازی تدارکاتی چنین مسائلی را مطرح کرد. البته هواداران حق دارند تیم‌شان را همیشه برنده ببینند. بالاخره پرسپولیس یک نام بزرگ در فوتبال ایران است، اما نباید نگران آینده تیم باشید، چون ما وضعیت خوبی داریم و با شروع لیگ، می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.
*این دو بازی به پرسپولیس کمکی هم کرد؟
صد درصد همین‌طور است. هم بازیکنان از تفکرات گابریل کالدرون شناخت بیشتری پیدا کردند و هم او توانست بازیکنان را بهتر بشناسد. در طول دوران بدنسازی نیز، در شرایط بازی قرار گرفتیم که برای همه ما مفید بود. با این وضعیت می‌توانیم بهتر و روان‌تر به لیگ برگردیم. این موضوع برای همه ما مهم بود.
*کالدرون را چطور ارزیابی می‌کنی؟ می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد؟
بله او برای موفقیت آمده و می‌بینید که در مصاحبه‌هایش نیز از کسب قهرمانی‌های بعدی صحبت می‌کند. این یعنی او انگیزه و توان بالایی دارد و برای همین در تهران است. کالدرون یک مربی آرام و حرفه‌ای است که تلاش می‌کند با تمرینات متنوع، ما را در شرایط بازی قرار دهد. خواسته‌های تاکتیکی او در عین سادگی، پیچیده است و می‌توانیم با وجود کالدرون برای قهرمانی‌های بیشتر هم تلاش کنیم.
*چند بازیکن پرسپولیس هم از تیم جدا شدند. چه نظری در مورد این بازیکنان داری؟
برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.
*شرایط خودت چطور است؟ می‌توانی روند خوبی که داشتی را ادامه دهی؟
در نیم‌فصل دوم که به پرسپولیس آمدم، خیلی زود به جمع بازیکنان ترکیب اصلی اضافه شدم و این شانسی بود که به من رسید تا خودم را نشان دهم. خدا را شکر که خیلی زود با سایر بازیکنان هماهنگ شدم و توانستم در ترکیب اصلی جایم را پیدا کنم. این شرایط در کنار برنامه‌های تاکتیکی برانکو به من کمک کرد تا عملکرد خوبی داشته باشم. در فصل آینده نیز، به همین شکل کار را دنبال می‌کنم. می‌خواهم یکی از بازیکنان اصلی و قابل اعتماد پرسپولیس باشم.
*به نظر می‌رسد کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشی!
بله همه بازیکنان پرسپولیس در بهترین وضعیت خود هستند و همین امر، رقابت برای رسیدن به ترکیب اصلی را خیلی سخت می‌کند، اما من هم آماده‌ام تا خودم را اثبات کنم. ما یک تیم هستیم و همه بازیکنان با هم رفاقت دارند و باید در عین رفاقت، رقابت را هم حفظ کنیم.
*با این همه بازیکن در پرسپولیس، باید فصل موفقی داشته باشید!
همان‌طور که گفتم تیم‌مان واقعاً خوب است. امیدواریم یک قهرمانی دیگر را تجربه کنیم و با بهترین شرایط ممکن فصل را شروع کرده و به پایان برسانیم. در هر پست حداقل دو بازیکن فوق العاده در تیم داریم و همین امر کمک می‌کند تا به خواسته‌های هواداران نزدیک شویم. پرسپولیس تیم بزرگی است و با حمایت هواداران می‌تواند شرایط بهتری در فصل آینده داشته باشد. قصد ما این است که روند خوب سال‌های اخیر را ادامه دهیم و خاطرات زیبایی در ذهن طرفداران پرسپولیس بسازیم. البته از آن‌ها هم توقع داریم درست مثل سال‌های قبل از ما حمایت کنند.
*بهترین اتفاق ممکن برایت، در این ماه‌ها دعوت تو به تیم ملی بود. فکر می‌کنی این روند ادامه داشته باشد؟
این آرزویی بود که همیشه آن را دنبال می‌کردم و خدا را شکر که توانستم به این آرزو برسم. برنامه‌ریزی کرده‌ام تا با بازی‌های مؤثر، در اردوی تیم ملی بمانم. تصورم این است که مارک ویلموتس باز هم به بازیکنان جوان مثل من شانس حضور در تیم ملی را بدهد. البته این موضوع به خودم نیز بستگی دارد زیرا باید به اندازه کافی خوب باشم تا در اردو بمانم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید