اینزاگی: تاریخ دربی رم تعجب‌آور اما هیجان‌انگیز است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۳
    کد خبر :582827

سرمربی لاتزیو تاریخ مصاف‌ شاگردانش با رقیب همشهری را عجیب اما به نفع هواداران دانست.

سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال رم پس از قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید سری A گفت که تاریخ‌های درنظر گرفته شده برای مصاف شاگردانش با رم در دربی موسوم به دلاکاپیتاله عجیب است.

لاتزیو که فصل گذشته قهرمان جام حذفی ایتالیا شد، در هفته اول یک بازی بسیار سخت دارد زمانی که باید به خانه سامپدوریا برود، البته ساختار بازی این تیم بعد از جدایی سرمربی‌اش مارکو جامپائولو برای پیوستن به میلان، دستخوش تغییر شده است.

لاتزیو اما هفته دوم یک بازی سخت‌تر خواهد داشد چون باید در دربی پایتخت با همشهری‌اش، رم مصاف کند. اینزاگی در این‌باره به خبرنگاران گفت: تقویم بازی‌های لیگ جذاب است اما قرار دادن دربی رم در هفته دوم خیلی عجیب است، البته این بازی هم برای ما هم برای هواداران‌مان مهیج است.

سرمربی لاتزیو افزود: اینکه فصل را با چنین بازی‌هایی آغاز کنید خیلی جالب است اما همه بازی‌ها در سری A سخت هستند و مشکلات خاص خودشان را دارند. این اولین بازی ما در خانه سامپدوریایی تغییر چهره داده است که کار سختی خواهد بود اما ما داریم سخت تمرین می‌کنیم تا برای آن بازی آماده باشیم.

سختی‌های شروع فصل برای لاتزیو به مصاف با سامپدوریا و رم محدود نمی‌شود چرا که این تیم در هفته پنجم باید به مصاف اینتر برود و سه هفته بعد از آن هم با آتالانتا – تیمی که آن را در فینال کوپا ایتالیای فصل گذشته شکست داد تقابل خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید