من بیم ندارم، چون بیمه دارم؛ کمپینی برای موفقیت

    کد خبر :582750

بیم ندارم چون بیمه دارم“، نام کمپین جدیدی است که بیمه معلم در راستای اشاعه فرهنگ بیمه و رشد مخاطبان این امکان رفاهی آغاز کرده است؛ کمپینی که هنوز در آغاز راه خود قرار دارد و تلاش می کند با طرح مفاهیم مرتبط با بیمه نسبت به درونی کردن این نیاز ضروری در لایه های اجتماعی کشور و طبقات مختلف اقدام کند.

پرداختن به مفاهیم مرتبط با بیمه و بهره گیری از این مهم برای افزایش مخاطبان طرح های مختلف بیمه ای، از جمله موضوعات بسیار مهمی است که در سال های گذشته کمتر به آن پرداخته شده است؛ موضوعی که اکنون و در کمپین « بیم ندارم چون بیمه دارم » به یک موضوع محوری تبدیل شده و توسط بیمه معلم اجرایی شده است.

از جمله اهداف مهمی که در این مسیر توسط بیمه معلم مورد تأکید قرار دارد، می توان به تلاش های این شرکت برای درونی سازی فرهنگ بیمه در لایه های مختلف اجتماعی و اشاعه فرهنگ مراجعه به بیمه توسط شهروندان ایرانی اشاره کرد؛ شهروندانی که در بسیاری موارد آنچنان که باید و شاید به بیمه احساس نیاز نمی کنند و به همین دلیل در بزنگاه ها با مشکلات جدی رو به رو شده و متحمل خسارت های سنگینی می شوند.

کمپین تبلیغاتی « بیم ندارم چون بیمه دارم »  را باید رویکرد جدیدی در عرصه تبلیغات مرتبط با بیمه توصیف کرد که تلاش دارد روی دو مفهوم ” بیم” و “بیمه” تمرکز جدی داشته باشد و از این طریق ضمن درگیر کردن مخاطبان با این مفاهیم، اصلی ترین کارآیی بیمه که همان افزایش آرامش روحی و روانی شهروندان است را مورد تأکید قرار دهد.

مدیران اجرایی بیمه معلم با درک موضوع مهمی چون ضرورت تشریح نیاز شهروندان به بیمه با استفاده از واژه ها و عبارت های ساده، اکنون در پی توسعه کمپینی هستند که می تواند جمعیت بیشتری از جامعه را در سطوح و لایه های مختلف اجتماعی با مفهوم بیمه درگیر سازد و در نهایت به افزایش مشتریان شرکت های بیمه کشور منجر شود.

کمپینی که به آن اشاره شد همچنین تلاش دارد با تأکید بر این نکته مهم که کلمه بیمه از کلمه بیم اخذ شده است، به مخاطبان خود اینگونه القا کند که میان پیوستن آنها به شرکت های بیمه ای و تحت پوشش بیمه قرار دادن اموالشان زیر چتر بیمه با کاهش ترس و نگرانی از آینده اموال و دارایی هایشان ارتباط مستقیمی وجود دارد؛ ارتباطی که  اگر محقق شود نه تنها غلبه بر ترس و نگرانی ها را به همراه خواهد داشت، بلکه شرایط مناسبی برای افزایش آرامش روحی و روانی آنها ایجاد خواهد کرد.

به بیان بهتر بیمه معلم در کمپین جدید خود تلاش دارد با ملموس سازی مفهوم بیمه نسبت به اقناع مخاطبان خود برای پیوستن به طرح های مختلف بیمه اقدام کند و اطمینان آنها را در مورد پشتیبانی های مورد نیاز از اموال و دارایی هایشان در مواقع ضروری کسب کند.

همانطور که اشاره شد، اهدای آرامش و امنیت به شهروندان و تلاش برای ایجاد یک مأمن و تکیه گاه مناسب برای آنها از اصلی ترین رسالت هایی است که یک شرکت بیمه باید خود را به آنها متعهد بداند و حالا کمپینی که بیمه معلم با عنوان « بیم ندارم چون بیمه دارم » ایجاد کرده است، دقیقاً منطبق با این اصل غیر قابل انکار است؛ موضوع مهمی که توجه و پرداختن به آن می تواند به افزایش مخاطبان و مشتریان منجر شود.

البته آنچه مورد اشاره قرار گرفت سبب نشده تا بیمه معلم در پرداختن به این کمپین صرفا به بازی با واژه ها اکتفا کند و برای موفقیت هر چه بیشتر در جلب رضایت مشتریان ،تشریح مفاهیم مرتبط با کمپین و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت همچون گذشته را نیز در دستور کار خود دارد؛ الزاماتی که در نقش مکمل عمل می کند و به توسعه خدمات و جلب رضایت مخاطبان کمک شایانی خواهد کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید