توقیف خودرویی با بیش از 1.5 تن مواد مخدر در مرزهای سراوان

    کد خبر :582622

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از توقیف خودروی حامل یک تن و 605 کیلو انواع مواد مخدر در مرزهای حوزه سراوان، استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: در پی کسب این خبر چندین تیم پوششی و عملیاتی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محل عبور قاچاقچیان در مناطق مرزی، خودروی متعلق به اعضای این باند را در حال جا به جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب موادمخدر را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور منتقل کنند که مرزداران طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه علیه قاچاقچیان، موفق شدند آنها را در مرز زمین‌گیر کنند.

سردار گودرزی با اشاره به توقیف یک خودرو در این رابطه افزود: مرزبانان جان برکف هنگ مرزی سراوان در این عملیات موفق شدند، یک تن و 605 کیلو و 450 گرم مواد مخدر شامل یک تن و 587 کیلو و450 گرم تریاک و 18 کیلوگرم هروئین را به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف کنند.

به گزارش ایسنا،  جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم و نهادهای امنیتی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات صحیح و به موقع و همکاری همه دستگاه‌های متولی شاهد ریشه‌کن شدن این بلای خانمان‌سوز دربین انسان‌ها به ویژه نسل جوان جامعه شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید