اردوغان: هر کسی با اسرائیل است، ما علیه او هستیم

    کد خبر :582126

رئیس‌جمهور ترکیه با تاکید بر لزوم مقابله با اقدامات حامیان رژیم صهیونیستی، گفت که ترکیه علیه هر کسی است که حامی تل‌آویو است.

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه شامگاه گذشته (یکشنبه) گفت این کشور با هر کسی که از رژیم صهیونیستی حمایت کند، شدیداً مخالفت می‌کند.

اردوغان طی سخنرانی در جمع مقامات ارشد استانی حزب عدالت و توسعه در آنکارا گفت: «بگذارید همه بدانند، هر کسی که با اسرائیل است، ما علیه او هستیم».

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» وی با بیان اینکه علی‌رغم اقدامات حامیان اسرائیل، ترکیه به حمایت از آرمان فلسطینیان ادامه می‌دهد، توضیح داد: «ما سکوت [جامعه جهانی] درباره تروریسم دولتی که اسرائیل آشکارا علیه فلسطین اجرا می‌کند، تایید نمی‌کنیم».

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین پیشتر در واکنش به خشونت و جنایت‌های غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه تظاهرات‌کنندگان در مرز غزه گفته بود روح «آدولف هیتلر» دیکتاتور معدوم آلمان نازی در کالبد سیاستمداران صهیونیست حلول کرده است.

این اظهارات اردوغان در حالی است که رژیم صهیونیستی از صبح روز دوشنبه هفته قبل، تخریب بی سابقه منازل فلسطینی‌ها در منطقه «وادی الحمص» را آغاز کرده و قرار است در مرحله اول ۱۰۰ خانه به طور کامل تخریب شود.

به گزارش فارس،دولت آمریکا نیز روز چهارشنبه قبل از تصویب بیانیه‌ای در شورای امنیت سازمان ملل متحد در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی‌ها جلوگیری کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید