نرخ ارز در بازار امروز ۶ مرداد ۹۸

    کد خبر :581507

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت یورو ۱۴ هزار تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳هزار و ۳۶۲ تومان و قیمت پوند ۱۵ هزار و ۲۸۴ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز کاری قبل، افزایش یافته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و آزاد با افزایش مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در بازار آزاد بعد از آنکه تا نزدیکی ۱۱ هزار تومان سقوط کرد روند صعودی را در پی گرفت و طی هفته گذشته قیمت دلار در خیابان فردوسی با عبور از کانال ۱۲ هزاری در محدوده‌های قیمتی ۱۲ هزار و ۲۰۰ تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان هم معامله می‌شد.

چند روز پایانی هفته قبل، قیمت‌ها در بازار ارز روند نزولی داشت، ولی از عصر دیروز قیمت‌ها روند صعودی گرفت، همین امر موجب شد تا صرافی‌های بانکی نیز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را افزایش دهند.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی کمتر از قیمت دلار در صرافی‌های آزاد است؛ هم اکنون قیمت دلار برای فروش به مردم در بازار آزاد با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت یورو در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل، ثبات داشته و برای فروش به مردم با قیمت ۱۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۳۶۲ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۵ هزار و ۲۸۴ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۸۴۸ تومان و ۳ ریال، قیمت یورو را ۱۳ هزار و ۱۸۹ تومان و ۷ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۶۸۸ تومان و ۳ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ و ۸۵۲ تومان و ۸ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل ۲۸۳ تومان افزایش یافته است.

نوع ارز قیمت
قیمت دلار صرافی بانکی 12  هزار  و 200  تومان
قیمت دلار در بازار آزاد 12 هزار و 300  تومان
قیمت یورو 14 هزار  تومان
قیمت درهم امارات 3 هزار و 362  تومان
قیمت پوند 15 هزار و 284 تومان
قیمت ارز مسافرتی 13 هزار و 852 تومان
قیمت خرید دلار در بانک‌ها 11 هزار و 848  تومان
قیمت خرید یورو در بانک‌ها 13 هزار و 189 تومان
قیمت خرید پوند در بانک‌ها 14 هزار و 688 تومان

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید