مدیر برنامه‌های «خامس» در ناپولی

  • ورزشی
  • جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۰
    کد خبر :580423

خورخه مندس برای انجام مذاکرات درباره انتقال خامس رودریگس به ناپولی به ایتالیا سفر کرده تا با سران باشگاه ایتالیایی نشستی داشته باشد.

 خورخه مندس، مدیر برنامه‌های خامس رودریگس، روز پنج‌شنبه وارد ناپولی ایتالیا شد تا درباره وضعیت انتقال این بازیکن به تیم فوتبال ناپولی مذاکراتی با سران این باشگاه داشته باشد.

تیم کارلو آنچلوتی هنوز هم مشتاق جذب خامس است و این در حالی است که در مذاکرات اخیر دو تیم ناپولی و رئال مادرید بر سر این انتقال به توافق نرسیدند. حالا امید است تا مندس با مذاکره رو در رو با سران تیم ایتالیایی بتواند گره کار را باز کند.

تیم فوتبال رئال مادرید برای فروش ستاره کلمبیایی درخواست رقم ترانسفر ۵۰ میلیون یورو را دارد و این رقمی است که آئورلیو دلاورنتیس، رئیس ناپولی، تصمیمی برای پرداختش ندارد. در عوض تیم ایتالیایی امیدوار است بتواند مانند بایرن مونیخ خامس را به طور قرضی به خدمت بگیرد و رئال مادرید هم دیگر حاضر به قرض دادن این بازیکن نیست.

به گزارش مهر،دلاورنتیس در این باره حتی اعلام هم کرده که تعجب می‌کند چطور خامس را به بایرن مونیخ به طور قرضی داده‌اند، اما از آن‌ها پول می‌خواهند.

هرچند اتلتیکومادرید هم دیگر بازیکن مشتاق برای جذب بازیکن ۲۸ ساله است و رئال مادرید تصمیم به فروش این بازیکن به تیم رقیب و همشهری‌اش را هم ندارد.

مندس کار سختی پیش رو دارد و باید اول درباره تیم مقصد با خود خامس به توافق برسد و بعد با سران تیم مقصد مذاکره کند و فعلاً قرار است این کار را در ناپولی انجام دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید