به دنبال مدال طلای جهانی هستیم

  • ورزشی
  • جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۸
    کد خبر :580422

آنا براتی که هدایت تیم کشتی آلیش بانوان را زیر نظر دارد گفت: به دنبال مدال طلای رقابت‌های جهانی هستیم.

مرحله نخست اردوهای تیم ملی کشتی آلیش بانوان جهت حضور در مسابقات جهانی داخل سالن و رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی بیرجند از ۲۵ تیرماه آغاز و تا ۳ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

آنا براتی مربی تیم کشتی آلیش بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط آماده سازی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی گفت: ملی پوشان ازنظر بدنی و تکنیکی در شرایط خوبی قرار دارند. بیرجند شرایط خوبی برای برگزاری اردوها دارد.

براتی در پاسخ به این سوال که ملی پوشان امسال می تواند مدال نقره را به طلا تبدیل کنند یا خیر؟ گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به مدال طلا دست یابیم. هر سال شرایط ملی پوشان بهتر می شود و روند پیشرفت را در اجرای فنون تکنیک شاهد هستیم. از شروع مرحله نخست اردوها نیز کشتی گیران روند خوبی در اجرای تکنیک داشته اند.

به گزارش مهر، وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور رئیس جدید در فدراسیون آینده کشتی زنان چگونه خواهد بود؟ گفت: منظمی، نایب رئیس بانوان جلسه ای با علیرضا دبیر خواهد داشت و پس از آن برنامه قطعی مشخص خواهد شد. تا به امروز که دبیر نگاه حمایتی به بخش بانوان داشته است. همه چیز به جلسه منظمی و دبیر بستگی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید