«دبیر» اعلام کرد جایگاه و امنیت دختران کشتی گیر بر گردنش است

  • ورزشی
  • جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۴
    کد خبر :580344

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی پس از جلسه با رئیس فدراسیون گفت: جای هیچ گونه نگرانی نیست و برنامه های بخش بانوان در تقویم فدراسیون قرار خواهد گرفت.

مریم منظمی در گفتگو با مهر پس از برگزاری جلسه با علیرضا دبیر گفت: در جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون داشتم آماری از گزارش رویدادهای برگزار شده در این رشته و همچنین دستاوردهایی که برای نخستین بار به دست آوردیم، ارائه کردم. برنامه های پیش رو را توضیح دادم و تقویم فنی و آموزشی را نیز ارائه کردم. دبیر به صراحت اعلام کرد که تقویم فنی را جهت درج در تقویم فدراسیون ارائه دهم. ضمن اینکه برنامه های اعزام ملی پوشان جهت حضوردر رقابت‌های جهانی داخل سالن و قهرمانی جهان را نیز بازگو کردم.

وی تاکید کرد: مسابقات داخل سالن شهریورماه به میزبانی کره جنوبی و رقابت‌های قهرمانی جهان مهرماه به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد. سه مرحله اردو را برای ملی پوشان در نظر گرفته‌ایم که مرحله نخست آن از ۲۵ تیرماه در حال برگزاری است. با توجه به شرایطی که فدراسیون داشت نگذاشتیم که حقی از بانوان ضایع شود. دو مرحله اردوی دیگر نیز طبق برنامه برگزار می‌شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی افزود: اردوها زیر نظر اسماعیلی به عنوان مربی ارشد و براتی به عنوان کمک مربی برگزار می‌شود. فراست مبتدی نیز به اردو دعوت شده بود که بنا به مشکلاتی که داشت نتوانست در کنار ملی پوشان حاضر شود. مرحله نخست اردوها به میزبانی بیرجند در حال برگزاری است. برای اردوی دوم اراک را در نظر گرفته ایم که اگر شرایط فراهم نشود سهمیه را به استان دیگر خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سئوال که پس نگرانی برای آینده کشتی زنان وجود ندارد؟ گفت: علیرضا دبیر با صراحت اعلام کرد که برنامه هایمان را به صورت جدی پیش ببریم و او نیز از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهد کرد.

منظمی در پاسخ به این سئوال که آیا شما به عنوان نایب رئیس فعالیت خود را ادامه خواهید داد یا خیر، گفت: دوست ندارم نظر خودم را بگویم. باید نظر دبیر را بدانیم. حق طبیعی هر مدیری است تا تغییرات را ایجاد کند. این را نیز به رئیس فدراسیون گفته‌ام. او نیز به من گفت تا به امروز در این زمینه فکری نکرده ام، با یکدیگر کار خواهیم کرد تا شرایط را ببینیم.

نایب رئیس کشتی بانوان در ادامه تصریح کرد: من زمانی از کشتی بانوان بیرون می روم که دیگر حضورم مفید نباشد. حفظ جایگاه برایم اهمیتی ندارد چیزی که مهم است تلاشی است که در این مدت انجام داده ایم. ما برای دل دختران کشتی گیر کار کرده‌ایم.

منظمی در پایان تاکید کرد: علیرضا دبیر در جلسه به این موضوع اشاره کرد که جایگاه و امنیت دختران کشتی گیر از این پس بر گردن او است و باید از آنها حمایت کند. انشاءالله حرکت رو به جلویی داشته باشیم و ملی پوشان بتوانند علاوه بر حفظ جایگاه نایب قهرمانی خود در رقابت های جهانی آن را نیز ارتقا ببخشند. ملی پوشان باید توانایی خود را نشان دهند تا فدراسیون خواهان حمایت از آنان باشد نه اینکه بخواهیم خود را تحمیل کنیم. در حال حاضر نیز اردوها برگزار و ادامه خواهد داشت. جای هیچ گونه نگران نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید