حسینی: ۴ معاون وزارت آموزش و پرورش عضو هیأت علمی دانشگاه هستند

    کد خبر :580021

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره فیش حقوقی 20 میلیون تومانی یکی از معاونان این وزارتخانه، گفت: ۴ معاون وزارت آموزش و پرورش عضو هیأت علمی دانشگاه هستند.

سید جواد حسینی سرپرست وزاررت آموزش و پرورش  درباره فیش حقوقی 20 میلیونی منتشر شده یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش که منجر به اعتراض فرهنگیان و حتی برخی از نمایندگان مجلس شده است، اظهار کرد: چهار نفر از معاونان وزارت آموزش و پرورش جزو هیأت علمی دانشگاه هستند و بخشی از حقوق خود را از دانشگاه دریافت می‌کنند.

وی افزود: البته این افراد مانند دیگر معاونان آموزش و پرورش، حق مدیریتی نیز دریافت می‌کنند ولی افزایش حقوقی که در رسانه‌ها به آن اشاره شده، مربوط به هیأت علمی دانشگاه است.

به گزارش فارس، ماجرای فیش حقوقی 20 میلیون تومانی یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش در عصر 25 تیرماه در جلسه نقد و بررسی عملکرد مدیریت آموزش و پرورش در دولت‌های یازدهم و دوازدهم توسط حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

حاجی‌بابایی در این مراسم گفت: «یک حکمی از یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش به دست بنده رسیده است که ماهانه 20 میلیون و 80 هزار تومان حقوق می‌گیرد؛ بعد باید با رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوا کنم که عنوان می‌کند ما حقوق 20 میلیون تومانی نداریم».

این ماجرا بازخورد فراوانی داشت و فرهنگیان عنوان کردند در حالی که آنها بسیار گلایه‌مند از عدم پرداخت مطالبات خودشان هستند، یکی از معاونان وزارتخانه حقوق 20 میلیونی دریافت می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید