روایت سرلشکر صفوی از لشکرکشی مسعود و مریم رجوی برای فتح ‌ایران

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۳۰
    کد خبر :579908

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به لشکرکشی مسعود و مریم رجوی برای فتح ‌چند روزه ایران گفت: در عملیات مرصاد ۸۰ درصد منافقان را هلاک کردیم.

سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی در مراسم سالروز گرامیداشت عملیات مرصاد که در محل یادمان مرصاد برگزار شد اظهار داشت: سلام مقام معظم رهبری را به یکایک جوانان سلحشور این دیار مقاومت می‌رسانم، همین ملت مقاوم و جوانان استان کرمانشاه و نیروهای بسیجی 31 سال پیش در تاریخ سوم مردادماه سال 67 در تنگه چهارزبر یک حماسه بزرگ خلق کردند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در این عملیات تمام جهان کفر، شیطان صفتان و پلیدان عالم در برابر سربازان راه خدا ایستادند و با شکست مفتضحانه منافقان پیروزی عظیمی نصیب ملت مسلمان ایران شد.

صفوی عنوان کرد: تحلیل نخست در رابطه با عملیات مرصاد این است که بازیگر اصلی پشت پرده صحنه استراتژیک عملیات فروغ جاویدان نیروهای آمریکایی و بازیگران استراتژیک آشکار این عملیات مذبوحانه نیز رژیم بعث صدام و منافقان بودند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: دولتمردان آمریکایی به خاطر شکست مک‌فارلین، صدام و منافقان را تشویق به حمله به ایران کردند و هدف اصلی آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود در حالی که ایران قطعنامه 598 را پذیرفته بود البته قبل از آن هم نیروهای آمریکایی هواپیمای مسافربری ایران را مورد حمله قرار داده بودند.

وی با اشاره به اینکه در تحلیل دوم باید به این نکته اشاره کرد که رژیم بعث صدام در طول جنگ هشت ساله علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ دستاوردی نصیبش نشده بود گفت: صدام با وجود اینکه قطعنامه 598 را پذیرفته بود اما به دنبال این بود که در این قطعنامه امتیاز بیشتری بگیرد و از طرفی صدام می‌خواست کشورش را از وجود مهره‌های سوخته منافقان که در پادگان اشرف جمع شده بودند رها کند که این منافقان را روانه مرزهای ایران با عنوان عملیات فروغ جاویدان کرد.

صفوی اظهار کرد: در تحلیل سوم شکل‌گیری عملیات فروغ جاویدان می‌توان گفت روحیه فرصت‌طلبی و غرور کاذب مسعود و مریم رجوی باعث شد که منافقان با خیال واهی تصرف چندروزه تهران با 25 تیپ سازمان یافته و پنج هزار نیروی مکانیزه وارد مرزهای غربی کشور شوند و تصور کردند که با ورود به ایران با استقبال نیروهای مردمی مواجه خواهند شد در حالی که نمی‌دانستند صدام و آمریکایی‌ها منافقان را به بازی گرفته‌اند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: از طرفی نیروهای رژیم بعث صدام با وجود پذیرش قطعنامه به مرزهای جنوبی کشور حمله و خرمشهر و آبادان را مورد هجمه موشک‌های خود قرار دادند که با مقاومت نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجی مواجه شدند و شکست مفتضحانه‌ای خوردند و به مرزهای خود بازگشتند.

صفوی بیان کرد: منافقان هم با خیال واهی تصرف چند روزه تهران به تنگه چهارزبر رسیدند اما به محض اینکه به این تنگه رسیدند با حملات گسترده نیروهای مردمی، بسیج، ارتش و سپاه سراسر کشور مواجه شدند و بیش از 80 درصد منافقان توسط نیروهای انقلابی ایران به هلاکت رسیدند و تنها عده‌ای کمی فرار کردند.

وی با بیان اینکه فرماندهی بیشتر ستون‌های منافقان را زنان به عهده داشتند و زمانی که این نیروها منهدم شد بسیاری از آنها به روستاها پناهنده شدند بیان کرد: جنازه صدها نفر از منافقان به همراه تجهیزات آنها در جاده‌های اطراف این تنگه مشاهده می‌شد.

صفوی گفت: پیروزی عملیات مرصاد بزرگترین شکست برای نیروهای آمریکایی، رژیم صهیونسیتی، منافقان و رژیم بعث عراق بود.

وی افزود: بعد از شکست مفتضحانه منافقان در عملیات مرصاد، منافقان در انقلاب مردم عراق به دستور صدام به جان نیروهای کرد عراقی افتادند و چند هزار نفر از این مردم را به شهادت رساندند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بعد از سرنگونی رژیم بعث صدام در سال 2003 منافقان به دامن دولتمردان آمریکایی پناه بردند و از نیروهای حامی استکبار جهانی شدند و خدمات زیادی برای کشتار مردم عراق، سوریه و دیگر نقاط جهان به دلیل سرسپردگی به آمریکا انجام دادند.

وی بیان کرد: در تمام توطئه‌هایی که در اروپا و آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود به طور قطع منافقان سهم عظیمی دارند و این نیروهای شرور و خبیث از ابتدای انقلاب تاکنون به ترور نیروهای انقلابی، علما و روحانیون اقدام کرده‌اند و ترور امام خامنه‌ای در مسجد ابوذر در سال 60 و به شهادت رساندن شهید بهشتی و 72 تن از یاران وی از عملکرد این گروه ضدانقلاب است.

صفوی عنوان کرد: منافقان که در طول تاریخ بزرگترین جنایت‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خلق کردند اکنون تحت حمایت دولت آمریکا و اروپا هستند و باید گفت شرم بر دولت مستکبر آمریکا باد که نیروهای متدین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه تروریستی قرار داده در حالی که منافقان جنایت‌کار را از این لیست خارج کرده است.

وی افزود: در آستانه سی و یکمین سالگرد پیروزی عملیات مرصاد شاهد یک وفاق، همدلی و انسجام در بین آحاد مختلف ملت و مسئولان به رهبری امام خامنه‌ای هستیم ‌و روز به روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت الهی و تمسک به اهل‌بیت(ع) و پیروی از ولایت فقیه در حال افزایش و اکنون در حال تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای هستیم.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکا باید هر چه سریعتر منطقه خاورمیانه را ترک کند بیان کرد: روز به روز شاهد تزلزل قدرت آمریکا هستیم و در این اواخر هیلاری کلینتون در یکی از جلسات رسمی به این نکته اشاره کرده که قدرت آمریکا در معادلات جهانی در حال کاهش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید