امید اسنوکر باز ایرانی برای پیوستن به جمع برترین های “چلنج تور” حرفه‌ای

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۰
    کد خبر :579226

امیرسرخوش، ملی پوش پرافتخار ایران با شرکت در مسابقات کیواسکول و با قرار گرفتن بین ۵۶ بازیکن برتر این مسابقات امیدوار است تا در صورت کسب امتیاز لازم شانس حضور بین حرفه ای های جهان را داشته باشد. سرخوش در گفت و گو با ایسنا، در باره ی مسابقات آزاد تور اسنوکر گفت: ۲۵۰ نفر از کل جهان در این مسابقات شرکت کرده بودند که ۱۲ نفر آنها به صورت مستقیم به تور حرفه‌ای‌ها پیوستند و ۵۶ نفر برتر دیگر در طول امسال ۱۰ مرتبه با هم مسابقه می دهند که ۲ نفر از نفرات برتر به تور حرفه ای ملحق می‌شوند.

او در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون هزینه های این سفر را تقبل می کند، پاسخ داد: هزینه های تور های آزاد برعهده فدراسیون نیست و تمامی هزینه را از جیب خود خواهم داد. به دلیل اینکه این مسابقات در رنکینگ جهانی بسیار موثر است باید در آن شرکت کنم.

سرخوش گفت: اگر بتوانم رتبه بیاورم و جایزه کسب کنم به احتمال زیاد باید حسابی در کشور خارجی باز کنم که جایزه من به آن حساب واریز شود و من تاکنون تجربه چنین کاری را نداشته ام ولی احتمال زیاد مشکلی از نظر دریافت جایزه ی خود نخواهم داشت.

این ملی پوش بابیان اینکه تاکنون مشکل اقتصادی با فدراسیون نداشته است، گفت: تاکنون از نظر هزینه با فدراسیون به مشکل برنخورده ایم و جوایز تورهای حرفه ای که بازیکنان بازی می کنند را فدارسیون آسیایی به حساب بازیکنان و به صورت نقدی واریز می کند و ما تاکنون تمام جوایز خود را دریافت کرده ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید