پیام ضمنی سرمربی پرسپولیس با اعلام لیست ۱۷ نفره

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶
    کد خبر :579141

سرمربی پرسپولیس ۱۷ بازیکن این تیم را برای بازی با سایپا انتخاب کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف سایپا می رود که گابریل کالدرون تنها ۱۷ بازیکن را برای حضور در این دیدار فرا خوانده است.

سرخپوشان پایتخت که یکی از عجیب ترین دوران آماده سازی خود را برای شروع رقابت های لیگ برتر پشت سر می گذارند نخستین بازی پیش فصل جدی خود را مقابل نارنجی پوشان برگزار می کنند تا کادرفنی این تیم شرایط جسمانی بازیکنان را مورد سنجش قرار دهد.

کالدرون در حالی سید جلال حسینی، بوژیدار رادشوویچ، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، بشار رسن و علی علیپور را برای این بازی کنار گذاشته است که اکثر آنها مصدومیت های قدیمی خود را پشت سر می گذارند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که از اولین روز حضورش در این تیم اعلام کرده است نیاز اساسی به جذب مهاجم را به مدیران باشگاه اعلام کرده است با اعلام لیست پرسپولیس دارایی خود را به رخ کشید.

تیمی که ستاره های بی چون و چرایی در دفاع و هافبک دارد اما خط حمله این تیم با نبود علی علیپور هیچ مهره سرشناس دیگری ندارد. قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر در حالی توانست جام های متوالی را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند که معمولاً یکی از بهترین خطوط حمله را در اختیار داشته است.

به گزارش مهر،پرسپولیس در دیداری کاملاً تدارکاتی که تحت عنوان جام شهدا برگزار می شود به میدان می رود و نیازی نبود لیست بازیکنان این تیم برای چنین دیداری توسط سرمربی اعلام شود. با این حال کالدرون بازیکنانی که می توانستند به آنها بازی دهد را مشخص کرد تا قبل از هر نتیجه ای اعلام کند دارایی تیم نصفه و نیمه اش در همین حد است که بازیکنان نامدارش هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند.

کالدرون نمی خواهد قبل از شروع بازی های لیگ برتر با حاشیه های مختلف از سوی هواداران روبرو شود و به همین خاطر ابزارهای در اختیار خود را به رخ می کشد تا آنها را نیز در جریان وضعیت تیم قرار دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید