پیش‌بینی عجیب کاپیتان ایران

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹
    کد خبر :579094

کاپیتان تیم والیبال جوانان ایران قبل از بازی با بحرین در مسابقات قهرمانی جهان گفت: قطعا داور در این مسابقه به سود بحرین سوت می‌زند!

به گزارش بازتاب و به نقل از فدراسیون والیبال، امیرحسین اسفندیار پس از شکست تیم والیبال جوانان ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: بازی بدی انجام ندادیم اما نتوانستیم آنطور که می خواستیم توانایی هایمان را نشان دهیم و در نهایت شکست خوردیم.

وی ادامه داد: هنوز شانس صعود به نیمه نهایی را داریم و امیدوارم مقابل بحرین با یک نتیجه خوب پیروز و راهی نیمه نهایی شویم. بازی با بحرین برای ما حیاتی است و باید هر چه در توان داریم مقابل این تیم به کار بگیریم.

کاپیتان تیم والیبال جوانان ایران درباره اینکه اشتباهات فردی بازیکنان ایران مقابل ایتالیا زیاد بود، تصریح کرد: در بعضی از لحظات بازی امتیازاتی را روی اشتباهات فردی خودمان از دست دادیم اما بازی با ایتالیا تمام شده و باید با آنالیز نقاط ضعف تیم را رفع کنیم. بازی بعدی برای ما حساس است و بچه ها قطعاً کمی استرس خواهند داشت.

اسفندیار در خصوص اینکه احتمال دارد در بازی با بحرین ناداوری رخ دهد، اظهار داشت: برابر ایتالیا هم داور ما را اذیت کرد و در بازی مقابل بحرین هم داور قطعاً به نفع تیم حریف سوت خواهد زد. در این خصوص نمی توان کاری کرد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید