افشاگری کی‌روش: تاج گفت به کلمبیا نرو!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۷
    کد خبر :578719

روزی روزگاری همه چیز بین مهدی تاج و کارلوس کی‌روش خوب بود. حداقل در ظاهر خوب به نظر می‌رسید. تا روز بازی با ژاپن، تاج و کی‌روش اصطکاکی با هم نداشتند، اما به محض اتمام این بازی و بازگشت کارلوس به تهران، ماجرا آغاز شد. کی‌روش دو روزی در تهران بود و بعد‌ها گفت قرار بود در آن ۴۸ ساعت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به دیدارش برود و تکلیف طلبش را مشخص کند. او کمی بعد سکوتش را شکست و درباره آن ۴۸ ساعت گفت: «تاج به من گفت می‌آیم هتل و با هم حرف می‌زنیم. او رفت و گوشی‌اش را خاموش کرد و دیگر جوابم را نداد. من هم ایران را ترک کردم، بدون اینکه تاج حتی از من خداحافظی کند.» گویا تاج آن روز‌ها از سوی وزارت برای قطع همکاری با کی‌روش تحت فشار بود، اما ترجیح می‌داد این موضوع را مستقیم به کارلوس نگوید.

افشاگری کی‌روش
هنوز خیلی‌ها معتقدند جام ملت‌ها و آن حذف تلخ، داستان‌ها در دل خود دارد. بازی ژاپن، آن اشتباه، اردوی آماده‌سازی در قطر و خیلی مسائل دیگر. کی‌روش تلاش می‌کند گهگاه بخشی از معادله را حل کند. او در تازه‌ترین افشاگری خود از این می‌گوید که مهدی تاج در امارات و پیش چشم مسئولان سفارت ایران گفت بهتر است به کلمبیا نرود و قراردادش را برای ۴ سال دیگر با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کند! حتماً شما هم از شنیدن این موضوع جا خورده‌اید. کی‌روش در این باره به خبرورزشی می گوید: «برای اولین بار می‌خواهم این موضوع را باز کنم. در امارات با مسئولان سفارت بودیم که مهدی تاج ناگهان به من گفت تیم ملی ایران نیاز دارد بمانم و در جریان است که از کلمبیا پیشنهادی دریافت کرده‌ام. او به من گفت شما به کلمبیا نروید و به پیشنهاد این کشور پاسخ مثبت ندهید زیرا این پیشنهاد برای شما خوب نیست. تیم ملی، بازیکنان و همین‌طور مردم ایران به شما نیاز دارند و بهتر است همین جا بمانید!»
تاج اینقدر جدی درباره تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش حرف می‌زند که او تصور می‌کند موضوع کاملاً جدی است. شاید اصلاً به دلیل همین حرف‌ها بود که بعد‌ها ناراحتی کی‌روش دوچندان شد، چون حد فاصل مذاکره برای تمدید قرارداد تا بدرقه بدون خداحافظی او، بسیار کوتاه بود. کی‌روش ادامه می‌دهد: «وقتی آقای تاج چنین چیز‌هایی گفت، ما درباره تمدید قرارداد برای جام جهانی قطر و امضای قرارداد جدید با هم صحبت کردیم. شما می‌توانید این حرف‌ها را باور کنید؟!»

شاید فکر می‌کرد می‌بریم
به گزارش خبرورزشی،تاج، اما بعد از آن حرف‌ها کمتر اطراف تیم آفتابی می‌شود. کی‌روش هم بعد‌ها گلایه می‌کند که چرا مهدی تاج حتی شب بازی با ژاپن در ورزشگاه حضور نداشت؟ او اعتقاد داشت رئیس فدراسیون فوتبال در این شرایط سخت تیم ملی را تنها گذاشته بود. کی‌روش فرضیه دیگری هم دارد و با کنایه می‌گوید: «نمی‌دانم چرا نیامد، شاید فکر می‌کرد می‌بریم و در آن صورت مردم تحت فشارش می‌گذاشتند تا قرارداد جدیدمان را امضا کنیم.»
کارلوس خیلی حرف دارد، خیلی حرف‌ها که هنوز بخش عمده‌ای از آن را بیان نکرده است. کی‌روش این روز‌ها بیشتر درگیر کلمبیاست، اما همچنان به رفتاری که در روز‌های آخر با او شد، گلایه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید